bikecenter mega
Wyszukiwarka
Producent
Kontakt

mailkontakt@bikecenter.pl

WhatsappWhatsapp: 889 467 394


adres firmy:
Bike-Center.pl
Walidrogi ul. Opolska 66A
46-050 Tarnów Opolski

Maxxis Assegai WT 27,5x2,50 DD TR 3C MaxxGrip 120x2 opona zwijana

artykuł nr: 78823

RS*86903
Dostępność:na magazynie, realizacja 7 dni Allegro
Producent:Maxxis
Cena:353,00 zł
410,00 zł
Ilość:
Najniższa cena z 30 dni: 410,00 zł
20082838
Cechy
ETRTO / Size:
27.5x2.50 / 63-584
typ opony:
zwijana
dedykowana do:
offroad
Galeria
Opis
Maxxis Assegai WT to kwintesencja 30-letniego doświadczenia wyścigowego i wiedzy Maxxis z ponad 50-letniej produkcji opon. Profil zawiera kombinację Minion DHF i Minion DHR II.

Cechy produktu - Assegai WT
  • Zastosowanie: All Mountain, Enduro
  • Rozmiar: 27,5 "x 2,50 WT
  • ETRTO: 63–584
  • Wersja: DD, TR
  • Mieszanka: 3C MaxxGrip
  • Oplot: 120x2 DD
Kolor
  • czarny
Waga
  • 1225g (informacje producenta)
Zakres dostawy
  • 1 Maxxis Assegai WT 27,5x2,50 "DD TR 3C MaxxGrip 120x2 zwijana
Technologie

Gotowy na Tubeless
Opony bezdętkowe mają wiele zalet: można jeździć przy niższym ciśnieniu powietrza i dzięki temu mają lepszą przyczepność, opór toczenia jest niższy niż w przypadku wężyka, a tam, gdzie nie ma węża, zmniejsza się również ryzyko awarii. Opony MAXXIS TR są lepiej przygotowane do montażu z mlekiem uszczelniającym niż inne opony bezdętkowe, ponieważ stopka naszych opon TR jest całkowicie pokryta warstwą gumy, jak prawdziwa opona bezdętkowa UST. Oznacza to, że montaż bezdętkowy jest skuteczny przy pierwszym napompowaniu i przy niewielkiej ilości płynu na wszystkich felgach zgodnych ze standardowymi wymiarami.Normalne opony MAXXIS MTB można również wyposażyć w uszczelniacz, podobnie jak w przypadku opon innych producentów, ponieważ materiał osnowy jest bardzo gęsty. Jednak tylko nowe modele MAXXIS TR są oficjalnie zatwierdzone do montażu bezdętkowego i objęte gwarancją MAXXIS,instalacja innych modeli bezdętkowych odbywa się na własne ryzyko.

3C Maxx Grip (DH)
Doskonałe osiągi wyścigowe dzięki trzem różnym mieszankom gumowym w różnych pozycjach bieżnika. Warstwa bazowa zapewnia niskie opory toczenia i stabilność listew profilowanych. Mieszanka na środku bieżnika zapewnia najlepszą przyczepność na każdej powierzchni, a wyjątkowo tłumiona mieszanka na kołkach barku zapewnia najlepszą możliwą przyczepność na zakrętach.

Double Down
DoubleDown (DD) to kolejny krok w ewolucji dwuwarstwowej obudowy opony do wyścigów enduro. Dwie warstwy karkasu 120 TPI wzmocnione wkładką butylową zapewniają zawodnikowi enduro wsparcie i ochronę opony downhillowej, ale w lżejszym opakowaniu.

Wide Trail Casing
Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ bieżnika i kształt opony na dzisiejszych szerszych felgach. Tradycyjne opony są przeznaczone do wąskich felg i są zbyt kanciaste na szerokich felgach, aby zapewnić optymalne osiągi.
Opony WT są zoptymalizowane pod kątem szerokości wewnętrznej obręczy 35 mm, ale działają doskonale na wszystkich felgach o średnicy wewnętrznej od 30 do 40 mm.

Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Twoje pytanie:
Przepisz kod:
weryfikator
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Waluta
Newsletter
Shimano
Shimano
Crank Brothers
Crank Brothers
Blackburn
Blackburn
Jagwire
Jagwire
Topeak
Crank Brothers
SRAM
Sram
Ergon
Shimano
RockShox
RockShox
ABUS
ABUS
Bosch
Bosch
Maxxis
Maxxis
Ritchey
Ritchey
RaceFace
RaceFace width=
Aktualna Data: 2024-04-27 02:17
Oprogramowanie sklepu internetowego KQS.store