ETRTO / Size: | 27.5x2.40 / 60-584 |
typ opony: | zwijana |
dedykowana do: | offroad |
3C MaxxGrip
Doskonałe osiągi wyścigowe dzięki trzem różnym mieszankom gumowym w różnych pozycjach na bieżniku. Warstwa podstawowa zapewnia niskie opory toczenia i stabilność występów bieżnika. Mieszanka na środku bieżnika zapewnia najlepszą przyczepność na każdej powierzchni, a wyjątkowo miękka mieszanka na kołkach zapewnia najlepszą możliwą przyczepność na zakrętach.
Opony bezdętkowe Ready (TR) Tubeless Ready
mają wiele zalet: Możesz jeździć z mniejszym ciśnieniem powietrza. Zapewnia to lepszą przyczepność i zmniejsza opór toczenia. A tam, gdzie nie ma węża, ryzyko awarii również maleje. Opony MAXXIS TR są lepiej przygotowane do montażu z uszczelnieniem mlecznym niż inne opony „tubeless ready”. Koralik naszych opon TR jest całkowicie pokryty warstwą gumy, podobnie jak prawdziwa opona bezdętkowa UST. Oznacza to, że montaż bezdętkowy jest udany na wszystkich felgach o standardowych wymiarach, gdy są one po raz pierwszy napompowane i z niewielką ilością płynu.
Wide Trail Casing
Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ bieżnika i kształt opony na dzisiejszych szerszych felgach. Tradycyjne opony zostały opracowane z myślą o wąskich felgach i mają zbyt kwadratowy kształt na szerokich felgach, a zatem nie do końca optymalne osiągi.
Opony WT są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręczy 35 mm, ale działają idealnie na wszystkich felgach o wewnętrznym wymiarze od 30 do 40 mm.