Głównym problemem kierowców Gravel jest niezawodny układ hamulcowy z wystarczającą rezerwą mocy, aby utrzymać kontrolę na stromych, wymagających lub nawet zaskakujących zjazdach. Podwójna dźwignia sterująca SHIMANO GRX RX810-LA łączy dźwignię hamulca i dźwignię sterującą sztycy Vario w jednym urządzeniu, zapewniając bardziej uporządkowany kokpit z szybką i łatwą obsługą.
Do żwiru, dróg i przełajów przełajowych: GRX ST-RX810-LA Dźwignia hamulca tarczowego i regulowany sztyca Shimano
Wszystkie jednostki STI charakteryzują się 18 mm wyższą zawieszoną osią obrotu dźwigni hamulca, zakrzywionym kształtem dźwigni i antypoślizgowymi teksturami na powierzchniach styku, które zapewniają optymalną przyczepność nawet w najtrudniejszym terenie.
Aby zintegrować wysuwane sztyce w segmencie Żwiru, SHIMANO opracowało własną dźwignię hydrauliczną STI ST-RX810-LA, która zamontowana po lewej stronie nie wymaga bocznego ruchu dźwigni wymaganego do zmiany systemu operacyjnego z jedną dźwignią Wykorzystanie sztyc. Zintegrowany system trakcji zaprojektowano dla skoku 9 mm, a zatem współpracuje z najpopularniejszymi słupkami kroplomierza. Asortyment STI rodziny GRX uzupełnia 1x11-krotnie RX800 i RX600 STI dla łączy bez przełączania lub funkcji DSP, w tym wersja 1x11 Di2 (ST-RX815), trzy przełączniki (dwa z boku i jeden u góry rogalika) ) można używać do obsługi urządzeń innych firm, takich jak kompatybilne lampy lub komputery.
Fakt, że SHIMANO jest w stanie zaprezentować GRWE, pierwszą rodzinę komponentów przeznaczonych do żwiru, zaprojektowaną zarówno do szybkiego postępu, jak i bezpiecznego prowadzenia roweru na luźnych powierzchniach, jest wynikiem intensywnych i szeroko zakrojonych badań, testów i rozwoju, w których dostarczane są informacje i informacje Informacje zwrotne od niezliczonych kierowców, którzy podróżują po świecie po szlakach, drogach leśnych, żwirowych lub asfaltowych.
Charakterystyka - GRX ST-RX810-LA Lewa dźwignia hamulca do hydraulicznego hamulca tarczowego i regulowany sztyca siodła
- Zintegrowany system przeciągania kabli
- Maksymalna trasa pociągu 8,3 mm
- Sprawdź teleskopową sztycę siodła przy dźwigni zmiany biegów
- Kokpit zredukowany do niezbędnego minimum redukuje stres i rozprasza
cechy produktu
- Zastosowanie: żwir, droga, przełaj
- Grupa: GRX
- Model: ST-RX810-LA
- Typ: pojedyncza dźwignia do regulowanego sztycy
- Uprawa: lewa
- Regulacja szerokości rękojeści: Tak za pomocą narzędzia
- Średnica kierownicy : 23,8 mm / 24,2 mm
- Połączenie linii: proste
- Typ hamulca : hydrauliczny układ hamulcowy (hamulec tarczowy)
- Zalecany przewód hamulcowy: SM-BH90-JK-SSR
- Zalecany zacisk: BR-RX810 / BR-RX400
- Zalecana tarcza hamulcowa: SM-RT800 / SM-RT70 / SM-RT64
tworzywo
- Uchwyt: CFRP
- Dźwignia: aluminium
waga
dostawa
- 1 Shimano GRX ST-RX810-LA Lewa dźwignia hamulca do hamulca tarczowego i mechanicznie składanego sztycy
- 1 kabel wewnętrzny Shimano 2200 mm
- 1 skorupa zewnętrzna Shimano 2000 mm
Zacisk hamulca BR-RX810 / 400, tarcza hamulcowa, przewód hamulcowy SM-BH90-JK-SSR, olej mineralny SM-DB-OIL i zestaw do podłączenia rury (kołek + oliwka) nie są dołączone!
technologie
DZIAŁANIE
SERVOWAVE Dźwignia hamulca SERVOWAVE pochłania dużą część drogi hamowania na początku ruchu, dzięki czemu klocki mogą być prowadzone do tarczy hamulcowej przy niewielkim skoku dźwigni. Po zastosowaniu okładziny hamulcowej współczynnik przenoszenia siły gwałtownie wzrasta. Większa część ruchu dźwigni jest więc nadal dostępna, aby zwiększyć siłę hamowania i dozować bardziej ukierunkowane dawki.