ETRTO / Size: | 29x2.60 / 65-622 |
typ opony: | zwijana |
dedykowana do: | offroad |
SUPERTACKY
Bieżnik SuperTacky stanowi odniesienie do przyczepności i osiągów w oponach freeride i zjazdowych, w skrócie stanowi podstawę najbardziej udanych opon DH na świecie. Składa się z podstawowej mieszanki i mieszanki SuperTacky, która jest niezwykle łatwa do uchwycenia w każdych warunkach glebowych.
3C Maxx Terra
Odpowiednia mieszanka 3C do naszych opon enduro i freeride. Łatwość poruszania się pod górę, a także najlepsza przyczepność z góry, charakteryzują tę mieszankę, a także długą żywotność.
3C MAXX GRIP
Nasz dobrze znany związek zjazdowy 3C, któremu wielu z najlepszych zaufało od lat, nazywa się teraz 3C MaxxGrip. 3C MaxxGrip zapewnia doskonałą przyczepność i najlepsze właściwości amortyzujące, zapewniając niezrównaną przyczepność podczas zjazdów.
OCHRONA EXO +
Nasza nowa konstrukcja EXO + łączy dwa z naszych najlepszych materiałów chroniących przed przebiciem: SilkShield i EXO. Warstwa SilkShield otacza całą oponę od stopki do stopki, warstwa EXO jest montowana na bocznych ściankach. Razem EXO + ma następujące zalety: 27% lepsza ochrona przed przebiciem bieżnika * 51% bardziej stabilna ściana boczna * 28% większa ochrona przed przebiciem * * w porównaniu do naszych sprawdzonych, stabilnych opon z osnowy EXO z ochroną EXO +, stworzonych do agresywnej jazdy po szlakach i wyścigów enduro oraz specjalne zaprojektowany również z myślą o wyższym momencie obrotowym i ciężarze eMTB. Najpierw są szerokie wersje popularnych Minion DHF, Minion DHr II i Rekon z tuszami EXO +.
DOUBLE DOWN
Opony Doubledown są zbudowane jak nasze opony zjazdowe: dwie warstwy osnowy wzmocnione wstawką butylową w bocznej ścianie. Dzięki dwóm warstwom osnowy 120 TPI (zamiast 60TPI) i aramidowemu koralikowi są znacznie lżejsze niż nasze opony zjazdowe, znacznie bardziej stabilne i solidne niż nasze opony TR + EXO, a zatem są idealne na trudne trasy enduro.
Opony bezdętkowe Ready (TR) Tubeless Ready
mają wiele zalet: Możesz jeździć z mniejszym ciśnieniem powietrza. Zapewnia to lepszą przyczepność i zmniejsza opór toczenia. A tam, gdzie nie ma węża, ryzyko awarii również maleje. Opony MAXXIS TR są lepiej przygotowane do montażu z uszczelnieniem mlecznym niż inne opony „tubeless ready”. Koralik naszych opon TR jest całkowicie pokryty warstwą gumy, podobnie jak prawdziwa opona bezdętkowa UST. Oznacza to, że montaż bezdętkowy jest udany na wszystkich felgach o standardowych wymiarach, gdy są one po raz pierwszy napompowane i zawierają niewielką ilość płynu.