ETRTO / Size: | 29x2.50 / 63-622 |
typ opony: | zwijana |
dedykowana do: | offroad |
Gotowy na Tubeless
Opony bezdętkowe mają wiele zalet: można jeździć przy mniejszym ciśnieniu powietrza, dzięki czemu mają lepszą przyczepność, opory toczenia są mniejsze niż w przypadku węża, a tam, gdzie nie ma węża, zmniejsza się również ryzyko awarii. Opony MAXXIS TR są lepiej przygotowane do montażu z mlekiem uszczelniającym niż inne opony bezdętkowe, ponieważ stopka naszych opon TR jest całkowicie pokryta warstwą gumy jak w prawdziwej oponie bezdętkowej UST. Oznacza to, że montaż bezdętkowy jest udany przy pierwszym napompowaniu i przy niewielkiej ilości płynu na wszystkich obręczach zgodnych ze standardowymi wymiarami. Normalne opony MAXXIS MTB można również wyposażyć w uszczelniacz, podobnie jak opony innych producentów, ponieważ tkaniny osnowy są bardzo gęste. Jednak tylko nowe modele MAXXIS TR są oficjalnie zatwierdzone do montażu bezdętkowego i objęte gwarancją MAXXIS,
OCHRONA EXO+
Nasza konstrukcja EXO+ łączy w sobie dwa z naszych najlepszych materiałów chroniących przed przebiciem: SilkShield i EXO. Warstwa SilkShield biegnie od stopki do stopki z warstwą EXO wzdłuż ścian bocznych. W połączeniu te dwa materiały tworzą EXO+, który poprawia ochronę bieżnika przed przebiciem o 27%; wytrzymałość ścian bocznych o 51%; oraz odporność na spłaszczenia o 28%.
3C MaxxTerra
Konfiguracja mieszanki pośredniej stosowana w wybranych oponach górskich. 3C MaxxTerra jest bardziej miękka i zapewnia lepszą przyczepność niż 3C MaxxSpeed, ale zapewnia lepsze zużycie bieżnika i mniejszy opór toczenia niż MaxxGrip.
Wide Trail Casing
Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ bieżnika i kształt opony na dzisiejszych szerszych obręczach. Tradycyjne opony są przeznaczone do wąskich felg i są zbyt kanciaste na szerokich felgach, aby zapewnić optymalne osiągi.
Opony WT są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręczy 35 mm, ale działają doskonale na wszystkich obręczach o wymiarach wewnętrznych od 30 do 40 mm.