bikecenter mega
Wyszukiwarka
Producent
Kontakt

mailkontakt@bikecenter.pl

WhatsappWhatsapp: 889 467 394


adres firmy:
Bike-Center.pl
Walidrogi ul. Opolska 66A
46-050 Tarnów Opolski

Maxxis Assegai WT 29x2,50 EXO+ TR 3C MaxxTerra 120 opona zwijana

artykuł nr: 91608

RS*DMR-V11-YE
Dostępność:na magazynie, realizacja 7 dni Allegro
Producent:Maxxis
Cena:281,00 zł
321,00 zł
Ilość:
Najniższa cena z 30 dni: 321,00 zł
20096967
Cechy
ETRTO / Size:
29x2.50 / 63-622
typ opony:
zwijana
dedykowana do:
offroad
Galeria
Opis
Maxxis Assegai WT to kwintesencja 30-letniego doświadczenia wyścigowego i wiedzy Maxxis z ponad 50-letniej produkcji opon. Profil zawiera kombinację Minion DHF i Minion DHR II.
  • Przeznaczenie: All Mountain, Enduro
  • Rozmiar: 29" x 2,50 WT
  • ETRTO: 63 - 622
  • Wersja: EXO+, TR
  • Mieszanka: 3C MaxxTerra
  • Tusza: 120
Kolor
  • czarny
Waga
  • 1125g (informacje producenta)
Zakres dostawy
  • 1 Maxxis Assegai WT 29x2.50" EXO+ TR 3C MaxxTerra 120 składany
Technologie

Gotowy na Tubeless
Opony bezdętkowe mają wiele zalet: można jeździć przy mniejszym ciśnieniu powietrza, dzięki czemu mają lepszą przyczepność, opory toczenia są mniejsze niż w przypadku węża, a tam, gdzie nie ma węża, zmniejsza się również ryzyko awarii. Opony MAXXIS TR są lepiej przygotowane do montażu z mlekiem uszczelniającym niż inne opony bezdętkowe, ponieważ stopka naszych opon TR jest całkowicie pokryta warstwą gumy jak w prawdziwej oponie bezdętkowej UST. Oznacza to, że montaż bezdętkowy jest udany przy pierwszym napompowaniu i przy niewielkiej ilości płynu na wszystkich obręczach zgodnych ze standardowymi wymiarami. Normalne opony MAXXIS MTB można również wyposażyć w uszczelniacz, podobnie jak opony innych producentów, ponieważ tkaniny osnowy są bardzo gęste. Jednak tylko nowe modele MAXXIS TR są oficjalnie zatwierdzone do montażu bezdętkowego i objęte gwarancją MAXXIS,

OCHRONA EXO+
Nasza konstrukcja EXO+ łączy w sobie dwa z naszych najlepszych materiałów chroniących przed przebiciem: SilkShield i EXO. Warstwa SilkShield biegnie od stopki do stopki z warstwą EXO wzdłuż ścian bocznych. W połączeniu te dwa materiały tworzą EXO+, który poprawia ochronę bieżnika przed przebiciem o 27%; wytrzymałość ścian bocznych o 51%; oraz odporność na spłaszczenia o 28%.

3C MaxxTerra
Konfiguracja mieszanki pośredniej stosowana w wybranych oponach górskich. 3C MaxxTerra jest bardziej miękka i zapewnia lepszą przyczepność niż 3C MaxxSpeed, ale zapewnia lepsze zużycie bieżnika i mniejszy opór toczenia niż MaxxGrip.

Wide Trail Casing
Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ bieżnika i kształt opony na dzisiejszych szerszych obręczach. Tradycyjne opony są przeznaczone do wąskich felg i są zbyt kanciaste na szerokich felgach, aby zapewnić optymalne osiągi.
Opony WT są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręczy 35 mm, ale działają doskonale na wszystkich obręczach o wymiarach wewnętrznych od 30 do 40 mm.

Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Twoje pytanie:
Przepisz kod:
weryfikator
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Waluta
Newsletter
Shimano
Shimano
Crank Brothers
Crank Brothers
Blackburn
Blackburn
Jagwire
Jagwire
Topeak
Crank Brothers
SRAM
Sram
Ergon
Shimano
RockShox
RockShox
ABUS
ABUS
Bosch
Bosch
Maxxis
Maxxis
Ritchey
Ritchey
RaceFace
RaceFace width=
Aktualna Data: 2024-04-20 10:15
Oprogramowanie sklepu internetowego KQS.store