ETRTO / Size: | 27.5x2.40 / 62-584 |
typ opony: | zwijana |
dedykowana do: | offroad |
Troy Brosnan chciał stworzyć jednorożca z opon. Opona, która toczy się szalenie szybko, precyzyjnie toczy się na zakrętach i w razie potrzeby odpowiednio wyhamowuje. Jako podstawę wykorzystano wzór bieżnika Rekon, Minion DHF i HighRoller II, który został zaprojektowany w ścisłej współpracy z Troy podczas sezonu Pucharu Świata 2018.
Cechy produktu - Maxxis Disektor WT3C Maxx Terra
Konfiguracja mieszanki pośredniej stosowana w wybranych oponach górskich. 3C MaxxTerra jest bardziej miękka i zapewnia lepszą przyczepność niż 3C MaxxSpeed, ale zapewnia lepsze zużycie bieżnika i mniejszy opór toczenia niż MaxxGrip.
OCHRONA
EXO+ Konstrukcja EXO+ łączy w sobie dwa najlepsze materiały chroniące przed przebiciem: SilkShield i EXO. Warstwa SilkShield biegnie od stopki do stopki z warstwą EXO wzdłuż ścian bocznych. W połączeniu te dwa materiały tworzą EXO+, który poprawia ochronę bieżnika przed przebiciem o 27%; wytrzymałość ścian bocznych o 51%; oraz odporność na spłaszczenia o 28%.
Tubeless Ready (TR)
Opony bezdętkowe mają wiele zalet: możesz jeździć przy niższym ciśnieniu powietrza. Zapewnia to lepszą przyczepność i zmniejsza opory toczenia. A tam, gdzie nie ma węża, zmniejsza się również ryzyko przebicia. Opony MAXXIS TR są lepiej przygotowane do montażu z mleczkiem uszczelniającym niż inne opony „Tubeless Ready”. Wybrzuszenie naszej opony TR jest całkowicie pokryte gumową warstwą jak prawdziwe opony bezdętkowe UST.
Wide Trail Casing
Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ bieżnika i kształt opony na dzisiejszych szerszych obręczach. Tradycyjne opony są przeznaczone do wąskich felg i są zbyt kanciaste na szerokich felgach, aby zapewnić optymalne osiągi.
Opony WT są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręczy 35 mm, ale działają doskonale na wszystkich obręczach o wymiarach wewnętrznych od 30 do 40 mm.