bikecenter mega
Wyszukiwarka
Producent
Kontakt

mailkontakt@bikecenter.pl

WhatsappWhatsapp: 889 467 394


adres firmy:
Bike-Center.pl
Walidrogi ul. Opolska 66A
46-050 Tarnów Opolski

Maxxis Dissector 27,5x2,40 WT EXO+ TR 3C MaxxTerra 120 opona zwijana

artykuł nr: 91605

RS*PE-PDL-120
Dostępność:na magazynie, realizacja 7 dni Allegro
Producent:Maxxis
Cena:299,00 zł
353,00 zł
Ilość:
Najniższa cena z 30 dni: 353,00 zł
20089846
Cechy
ETRTO / Size:
27.5x2.40 / 62-584
typ opony:
zwijana
dedykowana do:
offroad
Galeria
Opis
Charakterystyczna opona Troya Brosnana, australijskiej gwiazdy DH. Maxxis Dissector został zaprojektowany z myślą o optymalnym połączeniu niskich oporów toczenia i najlepszej przyczepności na zakrętach. Ta wszechstronna opona jest zatem w rzeczywistości oponą tylną, ale może być również używana z przodu lub na obu kołach, w zależności od nawierzchni.

Troy Brosnan chciał stworzyć jednorożca z opon. Opona, która toczy się szalenie szybko, precyzyjnie toczy się na zakrętach i w razie potrzeby odpowiednio wyhamowuje. Jako podstawę wykorzystano wzór bieżnika Rekon, Minion DHF i HighRoller II, który został zaprojektowany w ścisłej współpracy z Troy podczas sezonu Pucharu Świata 2018.

Cechy produktu - Maxxis Disektor WT
  • Zastosowanie: All Mountain, Enduro
  • Rozmiar: 27,5 x 2,40
  • ETRTO: 61-584
  • Typ: składany
  • Wersja: EXO+ TR
  • Mieszanka: 3C MaxxTerra
  • Obudowa: 120
Waga
  • 880g (informacje producenta)
Zakres dostawy
  • 1 Maxxis Dissector WT 27,5x2,40" TR EXO+ 3C MaxxTerra 120 składana opona
Technologie

3C Maxx Terra
Konfiguracja mieszanki pośredniej stosowana w wybranych oponach górskich. 3C MaxxTerra jest bardziej miękka i zapewnia lepszą przyczepność niż 3C MaxxSpeed, ale zapewnia lepsze zużycie bieżnika i mniejszy opór toczenia niż MaxxGrip.

OCHRONA
EXO+ Konstrukcja EXO+ łączy w sobie dwa najlepsze materiały chroniące przed przebiciem: SilkShield i EXO. Warstwa SilkShield biegnie od stopki do stopki z warstwą EXO wzdłuż ścian bocznych. W połączeniu te dwa materiały tworzą EXO+, który poprawia ochronę bieżnika przed przebiciem o 27%; wytrzymałość ścian bocznych o 51%; oraz odporność na spłaszczenia o 28%.

Tubeless Ready (TR)
Opony bezdętkowe mają wiele zalet: możesz jeździć przy niższym ciśnieniu powietrza. Zapewnia to lepszą przyczepność i zmniejsza opory toczenia. A tam, gdzie nie ma węża, zmniejsza się również ryzyko przebicia. Opony MAXXIS TR są lepiej przygotowane do montażu z mleczkiem uszczelniającym niż inne opony „Tubeless Ready”. Wybrzuszenie naszej opony TR jest całkowicie pokryte gumową warstwą jak prawdziwe opony bezdętkowe UST.

Wide Trail Casing
Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ bieżnika i kształt opony na dzisiejszych szerszych obręczach. Tradycyjne opony są przeznaczone do wąskich felg i są zbyt kanciaste na szerokich felgach, aby zapewnić optymalne osiągi.
Opony WT są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręczy 35 mm, ale działają doskonale na wszystkich obręczach o wymiarach wewnętrznych od 30 do 40 mm.

Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Twoje pytanie:
Przepisz kod:
weryfikator
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Waluta
Newsletter
Shimano
Shimano
Crank Brothers
Crank Brothers
Blackburn
Blackburn
Jagwire
Jagwire
Topeak
Crank Brothers
SRAM
Sram
Ergon
Shimano
RockShox
RockShox
ABUS
ABUS
Bosch
Bosch
Maxxis
Maxxis
Ritchey
Ritchey
RaceFace
RaceFace width=
Aktualna Data: 2024-03-28 23:22
Oprogramowanie sklepu internetowego KQS.store