Nowy DEORE XT jest wyposażony w hamulec dwu-tłokowy do jazdy terenowej lub czterotłokowy do trailu / enduro. Nowa konstrukcja dźwigni hamulca, która jest zamontowana pod kątem, wspierając się w dwóch punktach na kierownicy, a tym samym znacznie zwiększając sztywność, zapewnia więcej bezpośredniego sprzężenia zwrotnego i większą siłę hamowania, co nadal jest wspierane przez technologię SERVO WAVE. Układy hamulcowe charakteryzują się szybszą reakcją, wyższymi osiągami i krótszym skokiem swobodnym.
Grupa rowerów górskich od pierwszej godziny kontynuuje tradycję ustanawiania standardów dla entuzjastów MTB na świecie. Od prawie trzech dekad DEORE XT dowiódł swojej długowieczności, niezawodności i wydajności. Najnowsza wersja grupy przełączników stanęła przed wyzwaniem, że nowoczesny rowerzysta górski w wymagającym technicznie terenie jest w ruchu - a także poluje szybciej na szlakach. Firma SHIMANO zrobiła wszystko, co w jej mocy, aby sprostać temu twierdzeniu i wprowadza na rynek DEORE XT M8100 w 2019 roku z najnowocześniejszymi technologiami dla rowerów górskich.
Cechy - 2-tłokowy hamulec tarczowy XT BR-M8100 Przednie koło 1000 mm
- Krótsze czasy reakcji po uruchomieniu hamulca dla ciągłej koncentracji jazdy
- Większa elastyczność i zoptymalizowany układ kokpitu
- Zaktualizowany kształt klamki hamulca
- Funkcja bezstopniowa
- Wysoka wytrzymałość
- Szybsza reakcja hamulca przy krótszym skoku swobodnym
- 2-tłoczkowy zacisk
- Zacisk hamulca do nagrywania po montażu
- Zoptymalizowany, ergonomiczny dwupalcowy uchwyt hamulca
- Odpowietrzanie w jedną stronę
- Kompatybilny z I-Spec EV - Przymocuj dźwignię zmiany biegów do dźwigni hamulca, aby uzyskać czysty, schludny kokpit
- Odpowiednia tarcza hamulcowa RT-MT800 Center-Lock w 140, 160, 180, 203 mm sprzedawane osobno!
cechy produktu
- Zastosowanie: MTB
- grupa: XT M8100
- Model: BR-M8100 (przednie koło)
- Rodzaj hamulców: hamulca hydrauliczny hamulec tarczowy
- Dźwignie hamulcowe: Dźwignia hamulca BL-M8100
- Dźwignia długości: 2 palce
- uprawa: lewa
- klamra: otwarty
- System montażu: I-Spec EV (I-Spec EV nie jest kompatybilny z I-Spec II i I-Spec B-Shift!)
- Regulacja szerokości uchwytu: Tak, bez narzędzi
- Zacisk hamulca: BR-M8100 (2 tłoki)
- Zacisk rejestrujący: Postmount
- Okładzina hamulcowa: G03A Żywica bez żeber chłodzących
- Przewód hamulcowy: SM-BH90-SBM
- Długość kabla : przód 1000 mm (skracalny)
- Orurowanie: dźwignia hamulca prostego / zacisk hamulca prostego
- Odpowietrzanie w jedną stronę: Tak
- Płyn hamulcowy: olej mineralny
- Zalecana tarcza hamulcowa: RT-MT800
tworzywo
- dźwignia: aluminium, anodowane
- Zacisk hamulca: aluminium, lakierowany
waga
- około 259 g (bez tarczy hamulcowej i adaptera)
dostawa
- 1 dźwignia hamulca XT BL-M8100 lewa
- 1 zacisk hamulca XT BR-M8100 (2 tłoki)
- 1 przewód hamulcowy SM-BH90-SBM o długości 1000 mm (można skrócić)
- 1 zestaw do podłączenia rury
- 1 klocki hamulcowe G03A Żywica bez żeber chłodzących
- 2 śruby zacisku hamulca
- Przewód hamulcowy SM-BH90-SBM jest wypełniony olejem mineralnym i wstępnie zmontowany na zacisku hamulca BR-M8100!
Tarcza hamulcowa i adapter nie są dołączone!