Aspen przekonuje najlepszymi osiągami, takimi jak zachowanie podczas jazdy, przyczepność i przyczepność, które znacznie przewyższają modele konkurencyjne. Wraz z osnową EXO Protection o wartości 120 TPI i wyjątkową podwójną mieszanką gumy, Aspen staje się oponą wyścigową XC.
Wszechstronna opona wyścigowa: składana opona Aspen 29x2.25 "TR EXO Dual 120 firmy Maxxis
Czy potrzebujesz wszechstronnej opony wyścigowej, która toczy się bardzo dobrze, jest bardzo lekka, ale zapewnia także przyczepność w prawie wszystkich sytuacjach? ASPEN jest odpowiedzią MAXXIS na ten profil wymagań. Pośrodku bieżnika wąskie, lekko ustawione pod kątem szpilki lameli naprzemiennie z małymi, fazowanymi klockami. W ten sposób na nowo definiują idealne połączenie dużej przyczepności i łatwego toczenia. Boczne tunele biegną w grupach po dwa od zewnątrz do wewnątrz, patrząc w kierunku jazdy. To specjalne ustawienie zapewnia znacznie lepszą przyczepność na zakrętach.
- Obszar zastosowania: XC
- Rozmiar: 29 "x 2,25"
- ETRTO: 57-622
- Wersja: Tubeless Ready + EXO
- Mieszanina: podwójna
- karkas: 120
kolor
waga
- 660g (informacje producenta)
technologie
Opony bezdętkowe Ready (TR) Tubeless Ready
mają wiele zalet: Możesz jeździć z mniejszym ciśnieniem powietrza. Zapewnia to lepszą przyczepność i zmniejsza opór toczenia. A tam, gdzie nie ma węża, ryzyko awarii również maleje. Opony MAXXIS TR są lepiej przygotowane do montażu z uszczelnieniem mlecznym niż inne opony „tubeless ready”. Koralik naszych opon TR jest całkowicie pokryty warstwą gumy, podobnie jak prawdziwa opona bezdętkowa UST. Oznacza to, że montaż bezdętkowy jest udany na wszystkich felgach o standardowych wymiarach, gdy są one po raz pierwszy napompowane i zawierają niewielką ilość płynu.
Ochrona EXO
Ten wyjątkowo odporny na przecięcie i ścieranie materiał chroni ścianę boczną różnych opon MTB. Jest bardzo gęsto tkany, lekki i bardzo elastyczny. W rezultacie osiągi opon pozostają przekonująco dobre.
DualCompound
Dwie różne mieszanki gumy są przetwarzane w pasek bieżnika. Planujemy rozmieszczenie mieszanek zgodnie z pożądanymi właściwościami opon.