ETRTO / Size: | 29x2.50 / 63-622 |
typ opony: | zwijana |
dedykowana do: | offroad |
Gotowy na Tubeless
Opony bezdętkowe mają wiele zalet: można jeździć z mniejszym ciśnieniem powietrza, a tym samym mieć lepszą przyczepność, opór toczenia jest niższy niż w przypadku węża, a tam, gdzie nie ma węża, zmniejsza się również ryzyko awarii. Opony MAXXIS TR są lepiej przygotowane do montażu z uszczelnieniem mlecznym niż inne opony gotowe do zastosowania bezdętkowego, ponieważ stopka naszych opon TR jest całkowicie pokryta warstwą gumy, tak jak prawdziwa opona bezdętkowa UST. Oznacza to, że montaż bezdętkowy jest udany przy pierwszym napompowaniu i przy niewielkiej ilości płynu na wszystkich felgach, które są zgodne ze standardowymi wymiarami. Normalne opony MTB MAXXIS można również wyposażyć w uszczelniacze podobne do opon innych producentów, ponieważ tkaniny osnowy są bardzo gęste. Jednak tylko nowe modele MAXXIS TR są oficjalnie zatwierdzone do montażu bezdętkowego i są gwarantowane przez MAXXIS,instalacja bezdętkowa innych modeli odbywa się na własne ryzyko.
3C MaxxTerra
Pośrednia konfiguracja mieszanki stosowana w wybranych oponach górskich. 3C MaxxTerra jest bardziej miękki i oferuje większą przyczepność niż 3C MaxxSpeed, ale zapewnia lepszą odzież bieżnika i mniejszy opór toczenia niż MaxxGrip.
Ochrona EXO
Ten wysoce odporny na ścieranie i odporny na ścieranie materiał chroni ścianę boczną różnych opon MTB. Jest bardzo ciasno tkany, lekki i bardzo elastyczny. W rezultacie osiągi opon pozostają niezmienione.
Wide Trail Casing
Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ bieżnika i kształt opony na dzisiejszych szerszych felgach. Tradycyjne opony są przeznaczone do wąskich felg i są zbyt kanciaste na szerokich felgach, aby uzyskać optymalne osiągi.
Opony WT są zoptymalizowane pod kątem szerokości wewnętrznej obręczy 35 mm, ale działają doskonale na wszystkich felgach o wewnętrznym wymiarze od 30 do 40 mm.