Kluczową kwestią dla kierowców Gravel jest niezawodny układ hamulcowy z wystarczającą rezerwą mocy, 11-biegowa dźwignia STI Shimano GRX ST-RX600 z płaskim mocowaniem zacisku hamulca BR-RX400 do hydraulicznych hamulców tarczowych charakteryzuje się doskonałą wydajnością hamowania na stromym, wymagającym a nawet zaskakujące zjazdy, aby zachować kontrolę.
Do gravel, szos i przełajów przełajowych: 11-biegowa jednostka STX GRX ST-RX600 + BR-RX400 hamulec tarczowy tył Shimano
Wszystkie jednostki STI charakteryzują się 18 mm wyższą zawieszoną osią obrotu dźwigni hamulca, zakrzywionym kształtem dźwigni i antypoślizgowymi teksturami na powierzchniach styku, które zapewniają optymalną przyczepność nawet w najtrudniejszym terenie. Asortyment STI rodziny GRX uzupełnia 1x11-krotny RX800 i RX600 STI dla łączy bez przełączania lub funkcji DSP, w tym wersja 1x11 Di2 (ST-RX815), trzy przełączniki (dwa z boku i jeden u góry rogalika) ) można używać do obsługi urządzeń innych firm, takich jak kompatybilne lampy lub komputery.
Zaciski GRX przypominają konstrukcję płaskich modeli SHIMANO z sektora rowerów szosowych, a także zapewniają wysoką skuteczność hamowania. Ponadto masz sprawdzone funkcje, takie jak jednostronne krwawienie i system zarządzania temperaturą ICE-TECHNOLOGIES z klockami hamulcowymi i tarczami z żeberkami chłodzącymi dla maksymalnej odporności na blaknięcie.
Fakt, że SHIMANO jest w stanie zaprezentować GRWE, pierwszą rodzinę komponentów przeznaczonych do żwiru, zaprojektowaną zarówno do szybkiego postępu, jak i bezpiecznego prowadzenia roweru na luźnych powierzchniach, jest wynikiem intensywnych i szeroko zakrojonych badań, testów i prac rozwojowych, w których dostarczane są informacje i informacje Informacje zwrotne od niezliczonych kierowców, którzy podróżują po świecie po szlakach, drogach leśnych, żwirowych lub asfaltowych.
Cechy - 11-biegowa jednostka STI GRX ST-RX600 + tylny hamulec tarczowy BR-RX400
- Doskonałe odprowadzanie ciepła
- Łatwa wymiana wirnika
- Prosty, czysty system wentylacji
- Łatwa regulacja i konserwacja
- Dźwignia dopasowana do balastu i ergonomia montażu
- Antypoślizgowy uchwyt hamulca
- Większa kontrola nad zmieniającym się terenem
- Przełączanie jest równie łatwe, jak w przypadku systemu wysokiej jakości
cechy produktu
- Zastosowanie: żwir, droga, przełaj
- Grupa: GRX
- Model: RX600 / RX400
- Typ: Dual Control (STI)
- Tylne stopnie przełączania: 11-krotnie
- Optyczny wskaźnik biegów: nie
- Regulacja szerokości rękojeści : Tak, za pomocą narzędzia
- Średnica kierownicy : 23,8 mm / 24,2 mm
- Typ hamulca : hydrauliczny układ hamulcowy (hamulec tarczowy)
- Zacisk hamulca: BR-RX400-R
- Zacisk rejestrujący: płaski uchwyt
- Okładzina hamulcowa: żywica L03A z żeberkami chłodzącymi
- Przewód hamulcowy: SM-BH90-JK-SSR przód 1700 mm (skracalny)
- Odpowietrzanie w jedną stronę: Tak
- Płyn hamulcowy: olej mineralny
- Zalecana tarcza hamulcowa: SM-RT64, SM-RT70, SM-RT800
dostawa
- 1 GRX 11-biegowa jednostka STI ST-RX600 prawa
- 1 Zacisk tylny płaski GRX BR-RX400
- 1 klocki hamulcowe żywica L03A z żeberkami chłodzącymi
- 1 przewód hamulcowy SM-BH90-JK-SSR 1700 mm (skracalny)
- 2 śruby do zacisku hamulca (38 mm)
- 1 zestaw do podłączenia rury
- 1 wewnętrzny kabel przełączający (Optislick) 2100 mm
- 1 wewnętrzna osłona kabla SIS OT-SP41 600 mm
- 1 wewnętrzny kabel przełączający zewnętrzna powłoka SIS OT-SP41 300 mm
- Zaślepka + zaślepka
- Przewód hamulcowy SM-BH90-JK-SSR jest wypełniony olejem mineralnym i wstępnie zamontowany na zacisku hamulca BR-RX400!