ETRTO / Size: | 27.5x2.60 / 65-584 |
typ opony: | zwijana |
dedykowana do: | offroad |
3C Maxx Terra
Pośrednia konfiguracja mieszanki stosowana w wybranych oponach górskich. 3C MaxxTerra jest bardziej miękki i oferuje większą przyczepność niż 3C MaxxSpeed, ale zapewnia lepszą odzież bieżnika i mniejszy opór toczenia niż MaxxGrip.
OCHRONA EXO +
Nasza konstrukcja EXO + łączy dwa z naszych najlepszych materiałów chroniących przed przebiciem: SilkShield i EXO. Warstwa SilkShield przebiega od stopki do stopki z warstwą EXO wzdłuż ścian bocznych. Łącznie te dwa materiały tworzą EXO +, który poprawia ochronę przed przebiciem bieżnika o 27%; wytrzymałość ściany bocznej o 51%; i odporność na ściskanie mieszkań o 28%.
Opony bezdętkowe Ready (TR) Tubeless Ready
mają wiele zalet: możesz jeździć z mniejszym ciśnieniem powietrza. Zapewnia to lepszą przyczepność i zmniejsza opór toczenia. A gdy nie ma węża, zmniejsza również ryzyko przebicia. Opony MAXXIS TR są lepiej przygotowane do montażu z mlekiem uszczelniającym niż inne opony „Tubeless Ready”. Wypukłość naszej opony TR jest całkowicie pokryta jak prawdziwa bezdętkowa opona UST z gumową warstwą.
Wide Trail Casing
Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ bieżnika i kształt opony na dzisiejszych szerszych felgach. Tradycyjne opony są przeznaczone do wąskich felg i są zbyt kanciaste na szerokich felgach, aby uzyskać optymalne osiągi.
Opony WT są zoptymalizowane pod kątem szerokości wewnętrznej obręczy 35 mm, ale działają doskonale na wszystkich felgach o wewnętrznym wymiarze od 30 do 40 mm.