bikecenter mega
Wyszukiwarka
Producent
Kontakt

mailkontakt@bikecenter.pl

WhatsappWhatsapp: 889 467 394


adres firmy:
Bike-Center.pl
Walidrogi ul. Opolska 66A
46-050 Tarnów Opolski

Maxxis Rekon 27,5x2,60" WT TR EXO+ 3C MaxxTerra 120 opona zwijana

artykuł nr: 78580

RS*MU-CLE-9347
Dostępność:na magazynie, realizacja 7 dni Allegro
Producent:Maxxis
Cena:314,00 zł
365,00 zł
Ilość:
Najniższa cena z 30 dni: 365,00 zł
20087468
Cechy
ETRTO / Size:
27.5x2.40 / 60-584
typ opony:
zwijana
dedykowana do:
offroad
Galeria
Opis
Maxxis Rekon to bardzo obszerna opona, którą możesz używać podczas codziennej trasy, chętnie niszczy się w lesie i na AllMountain, ale może również objechać trudny teren.
Wersja TR z osłoną boczną EXO jest przeznaczona do jazdy bez tuby z mlekiem uszczelniającym, ale może być również napędzana tubą jak wszystkie opony TR. Maxxis zaleca Rekon przede wszystkim na tylnym kole, które najlepiej połączyć z Forekasterem z przodu, ale także z grubszymi stopniami.

Cechy produktu - Maxxis Rekon WT
  • Zastosowanie: All Mountain, Enduro
  • Rozmiar: 27,5 "x 2,60 WT
  • ETRTO: 66-584
  • Typ: składany
  • Wersja: TR, EXO +
  • Mieszanka: 3C MaxxTerra
  • Tusza: 120
Kolor
  • czarny
Waga
  • 835g (informacje producenta)
Zakres dostawy
  • 1 x składany Rekon 27,5x2,60 "WT TR EXO + 3C MaxxTerra 120
Technologie

Gotowy na Tubeless
Opony bezdętkowe mają wiele zalet: można jeździć z mniejszym ciśnieniem powietrza, a tym samym mieć lepszą przyczepność, opór toczenia jest niższy niż w przypadku węża, a tam, gdzie nie ma węża, zmniejsza się również ryzyko awarii. Opony MAXXIS TR są lepiej przygotowane do montażu z uszczelnieniem mlecznym niż inne opony gotowe do zastosowania bezdętkowego, ponieważ stopka naszych opon TR jest całkowicie pokryta warstwą gumy, tak jak prawdziwa opona bezdętkowa UST. Oznacza to, że montaż bezdętkowy jest udany przy pierwszym napompowaniu i przy niewielkiej ilości płynu na wszystkich felgach, które są zgodne ze standardowymi wymiarami. Normalne opony MTB MAXXIS można również wyposażyć w uszczelniacze podobne do opon innych producentów, ponieważ tkaniny osnowy są bardzo gęste. Jednak tylko nowe modele MAXXIS TR są oficjalnie zatwierdzone do montażu bezdętkowego i są gwarantowane przez MAXXIS,instalacja bezdętkowa innych modeli odbywa się na własne ryzyko.

OCHRONA
EXO + Konstrukcja EXO + łączy dwa nasze najlepsze materiały chroniące przed przebiciem: SilkShield i EXO. Warstwa SilkShield przebiega od stopki do stopki z warstwą EXO wzdłuż ścian bocznych. Łącznie te dwa materiały tworzą EXO +, który poprawia ochronę przed przebiciem bieżnika o 27%; wytrzymałość ściany bocznej o 51%; i odporność na ściskanie mieszkań o 28%.

3C MaxxTerra
Pośrednia konfiguracja mieszanki stosowana w wybranych oponach górskich. 3C MaxxTerra jest bardziej miękki i oferuje większą przyczepność niż 3C MaxxSpeed, ale zapewnia lepszą odzież bieżnika i mniejszy opór toczenia niż MaxxGrip.

Wide Trail Casing
Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ bieżnika i kształt opony na dzisiejszych szerszych felgach. Tradycyjne opony są przeznaczone do wąskich felg i są zbyt kanciaste na szerokich felgach, aby uzyskać optymalne osiągi.
Opony WT są zoptymalizowane pod kątem szerokości wewnętrznej obręczy 35 mm, ale działają doskonale na wszystkich felgach o wewnętrznym wymiarze od 30 do 40 mm.

Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Twoje pytanie:
Przepisz kod:
weryfikator
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Waluta
Newsletter
Shimano
Shimano
Crank Brothers
Crank Brothers
Blackburn
Blackburn
Jagwire
Jagwire
Topeak
Crank Brothers
SRAM
Sram
Ergon
Shimano
RockShox
RockShox
ABUS
ABUS
Bosch
Bosch
Maxxis
Maxxis
Ritchey
Ritchey
RaceFace
RaceFace width=
Aktualna Data: 2024-04-16 20:27
Oprogramowanie sklepu internetowego KQS.store