bikecenter mega
Wyszukiwarka
Producent
Kontakt

mailkontakt@bikecenter.pl

WhatsappWhatsapp: 889 467 394


adres firmy:
Bike-Center.pl
Walidrogi ul. Opolska 66A
46-050 Tarnów Opolski

Maxxis Minion DHR II przód 29x2,40" WT DD TR 3C MaxxGrip 120x2 opona zwijana

artykuł nr: 78579

RS*MU-CLE-9347
Dostępność:na magazynie, realizacja 7 dni Allegro
Producent:Maxxis
Cena:356,00 zł
413,00 zł
Ilość:
Najniższa cena z 30 dni: 413,00 zł
20087465
Cechy
ETRTO / Size:
29x2.40 / 60-622
typ opony:
zwijana
dedykowana do:
offroad
Galeria
Opis
Z całkowicie nowym wzorem bieżnika Maxxis Minion DHR II jest idealną oponą do agresywnej jazdy grawitacyjnej. Dzięki bocznym kołkom legendarnego DHF, które zostały nieco poszerzone dla jeszcze lepszej przyczepności na zakrętach, ma ekstremalną przyczepność na zakrętach.

Cechy produktu - Maxxis Minion DHR II
  • Zastosowanie: All Mountain, Enduro
  • Rozmiar: 29 x 2,40 WT
  • ETRTO: 61–622
  • Wersja: EXO, TR
  • Mieszanka: 3C MaxxGrip
  • Tusza : 120x2 DD
Kolor
  • czarny
Waga
  • 1200g (informacje producenta)
Zakres dostawy
  • 1 Maxxis Minion DHR II Tył 29x2,40 "WT DD TR 3C MaxxGrip 120x2 Opona składana
Technologie

3C MaxxGrip
Doskonałe osiągi podczas wyścigu dzięki trzem różnym mieszankom gumowym w różnych pozycjach bieżnika. Warstwa podstawowa zapewnia niskie opory toczenia i stabilność listew profilowych. Mieszanka na środku bieżnika zapewnia najlepszą przyczepność na każdej powierzchni, a wyjątkowo tłumiona mieszanka na kołkach naramiennych zapewnia najlepszą możliwą przyczepność na zakrętach.

Double Down
TDoubleDown (DD) to kolejny krok w ewolucji dwuwarstwowej osłony opony do wyścigów enduro. Dwie warstwy obudowy 120 TPI wzmocnione wkładką butylową zapewniają zawodnikowi enduro wsparcie i ochronę opony zjazdowej, ale w lżejszym opakowaniu.

Wide Trail Casing
Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ bieżnika i kształt opony na dzisiejszych szerszych felgach. Tradycyjne opony są przeznaczone do wąskich felg i są zbyt kanciaste na szerokich felgach, aby uzyskać optymalne osiągi.
Opony WT są zoptymalizowane pod kątem szerokości wewnętrznej obręczy 35 mm, ale działają doskonale na wszystkich felgach o wewnętrznym wymiarze od 30 do 40 mm.

Gotowy na Tubeless
Opony bezdętkowe mają wiele zalet: można jeździć z mniejszym ciśnieniem powietrza, a tym samym mieć lepszą przyczepność, opór toczenia jest niższy niż w przypadku węża, a tam, gdzie nie ma węża, zmniejsza się również ryzyko awarii. Opony MAXXIS TR są lepiej przygotowane do montażu z uszczelnieniem mlecznym niż inne opony gotowe do zastosowania bezdętkowego, ponieważ stopka naszych opon TR jest całkowicie pokryta warstwą gumy, tak jak prawdziwa opona bezdętkowa UST. Oznacza to, że montaż bezdętkowy jest udany przy pierwszym napompowaniu i przy niewielkiej ilości płynu na wszystkich felgach, które są zgodne ze standardowymi wymiarami. Normalne opony MTB MAXXIS można również wyposażyć w uszczelniacze podobne do opon innych producentów, ponieważ tkaniny osnowy są bardzo gęste. Jednak tylko nowe modele MAXXIS TR są oficjalnie zatwierdzone do montażu bezdętkowego i są gwarantowane przez MAXXIS,instalacja bezdętkowa innych modeli odbywa się na własne ryzyko.

Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Twoje pytanie:
Przepisz kod:
weryfikator
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Waluta
Newsletter
Shimano
Shimano
Crank Brothers
Crank Brothers
Blackburn
Blackburn
Jagwire
Jagwire
Topeak
Crank Brothers
SRAM
Sram
Ergon
Shimano
RockShox
RockShox
ABUS
ABUS
Bosch
Bosch
Maxxis
Maxxis
Ritchey
Ritchey
RaceFace
RaceFace width=
Aktualna Data: 2024-04-19 01:43
Oprogramowanie sklepu internetowego KQS.store