bikecenter mega
Wyszukiwarka
Producent
Kontakt

mailkontakt@bikecenter.pl

WhatsappWhatsapp: 889 467 394


adres firmy:
Bike-Center.pl
Walidrogi ul. Opolska 66A
46-050 Tarnów Opolski

Maxxis Minion DHR II Rear 29x2,60 WT TR EXO+ 3C MaxxTerra opona zwijana

artykuł nr: 73275

RS*F35542-13
Dostępność:na magazynie, realizacja 7 dni Allegro
Producent:Maxxis
Cena:312,00 zł
366,00 zł
Ilość:
Najniższa cena z 30 dni: 366,00 zł
20075751
Cechy
ETRTO / Size:
29x2.60 / 65-622
typ opony:
zwijana
dedykowana do:
offroad
Galeria
Opis
Dzięki całkowicie nowej konstrukcji bieżnika Maxxis Minion DHR II jest idealną oponą do agresywnej jazdy grawitacyjnej. Dzięki bocznym tunelom legendarnego Minionka DHF, które zostały przyjęte i poszerzone do DHR II, DHR II wbija się w zakręty jak żaden inny.
Płaskie, ścięte środkowe występy poprawiają przyspieszenie, wycięcia zapewniają płynne przejście podczas skrętu. Szpilki w kształcie łopatki wbijają się podczas gwałtownego hamowania i stabilizują rower.

Cechy produktu - Minion DHR II tył WT TR EXO + 3C MaxxTerra
  • Zastosowanie: AM, EN
  • Rozmiar: 29 "x 2,60
  • ETRTO: 66-622
  • Typ: opona składana
  • Wersja: EXO +, TR
  • Mieszanka: 3C MaxxTerra
  • karkas: 120
waga
  • 1035g (informacje producenta)
technologie

Opony bezdętkowe Ready (TR) Tubeless Ready
mają wiele zalet: Możesz jeździć z mniejszym ciśnieniem powietrza. Zapewnia to lepszą przyczepność i zmniejsza opór toczenia. A tam, gdzie nie ma węża, ryzyko awarii również maleje. Opony MAXXIS TR są lepiej przygotowane do montażu z uszczelnieniem mlecznym niż inne opony „tubeless ready”. Koralik naszych opon TR jest całkowicie pokryty warstwą gumy, podobnie jak prawdziwa opona bezdętkowa UST. Oznacza to, że montaż bezdętkowy jest udany na wszystkich felgach o standardowych wymiarach, gdy są one po raz pierwszy napompowane i zawierają mało płynu.

3C MaxxTerra
Odpowiednia mieszanka 3C do naszych opon enduro i freeride. Łatwość poruszania się pod górę, a także najlepsza przyczepność z góry, charakteryzują tę mieszankę, a także długą żywotność.

Wide Trail Casing
Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ bieżnika i kształt opony na dzisiejszych szerszych felgach. Tradycyjne opony zostały opracowane z myślą o wąskich obręczach i mają zbyt kwadratowy kształt na szerokich obręczach, przez co nie są do końca optymalne.
Opony WT są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręczy 35 mm, ale działają idealnie na wszystkich felgach o wewnętrznym wymiarze od 30 do 40 mm.

Ochrona
EXO + Ochrona EXO +: Nowa konstrukcja Maxxi EXO + łączy dwa najlepsze materiały chroniące przed przebiciem: SilkShield i EXO .
Warstwa SilkShield otacza całą oponę od stopki do stopki, warstwa EXO jest montowana na bocznych ściankach. EXO + ma następujące zalety:
27% lepsza ochrona przed przebiciem bieżnika
51% bardziej stabilna ściana boczna
28% większa ochrona przed przebiciem

Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Twoje pytanie:
Przepisz kod:
weryfikator
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Towar dnia
Waluta
Newsletter
Shimano
Shimano
Crank Brothers
Crank Brothers
Blackburn
Blackburn
Jagwire
Jagwire
Topeak
Crank Brothers
SRAM
Sram
Ergon
Shimano
RockShox
RockShox
ABUS
ABUS
Bosch
Bosch
Maxxis
Maxxis
Ritchey
Ritchey
RaceFace
RaceFace width=
Aktualna Data: 2024-04-20 05:38
Oprogramowanie sklepu internetowego KQS.store