bikecenter mega
Wyszukiwarka
Producent
Kontakt

mailkontakt@bikecenter.pl

WhatsappWhatsapp: 889 467 394


adres firmy:
Bike-Center.pl
Walidrogi ul. Opolska 66A
46-050 Tarnów Opolski

Maxxis HighRoller II WT 27,5x2,50 DD TR 3C MaxxTerra opona zwijana

artykuł nr: 73257

RS*WH20-BOWTOFR45XDK
Dostępność:na magazynie, realizacja 7 dni Allegro
Producent:Maxxis
Cena:354,00 zł
408,00 zł
Ilość:
Najniższa cena z 30 dni: 408,00 zł
20075700
Cechy
ETRTO / Size:
27.5x2.50 / 63-584
typ opony:
zwijana
dedykowana do:
offroad
Galeria
Opis
Maxxis HighRoller II to logiczny dalszy rozwój legendy - HighRoller. Z niskim oporem toczenia, lepszym samoczyszczeniem i ogromną przyczepnością.
Jest bardziej nowoczesny i agresywny, konstrukcja z otwartym profilem wbija się głębiej w ziemię, a jednak opór toczenia jest niższy. Samoczyszczenie jest jeszcze lepsze. Dokładna koordynacja pozycji kołków zapewnia bardzo przewidywalne zachowanie podczas jazdy z płynnymi przejściami na zakrętach i ogromną przyczepnością. Trakcja hamowania również korzysta z nowego projektu.

Cechy produktu - HighRoller II WT DD TR 3C MaxxTerra
  • Obszar zastosowania: AM, EN
  • Rozmiar: 27,5 x 2,50
  • ETRTO: 63–584
  • Typ: opona składana
  • Wersja: DD, TR
  • Mieszanka: 3C MaxxTerra
  • karkas: 120x2 DD
waga
  • 1115g (informacje producenta)
technologie

3C MaxxTerra
Odpowiednia mieszanka 3C do naszych opon enduro i freeride. Łatwość poruszania się pod górę, a także najlepsza przyczepność z góry, charakteryzują tę mieszankę, a także długą żywotność.

Opony bezdętkowe Ready (TR) Tubeless Ready
mają wiele zalet: Możesz jeździć z mniejszym ciśnieniem powietrza. Zapewnia to lepszą przyczepność i zmniejsza opór toczenia. A tam, gdzie nie ma węża, ryzyko awarii również maleje. Opony MAXXIS TR są lepiej przygotowane do montażu z uszczelnieniem mlecznym niż inne opony „tubeless ready”. Koralik naszych opon TR jest całkowicie pokryty warstwą gumy, podobnie jak prawdziwa opona bezdętkowa UST. Oznacza to, że montaż bezdętkowy jest udany na wszystkich felgach o standardowych wymiarach, gdy są one po raz pierwszy napompowane i zawierają niewielką ilość płynu.


Opony Double Down Doubledown są zbudowane jak nasze opony zjazdowe: dwie warstwy osnowy wzmocnione wstawką butylową w bocznej ścianie. Dzięki dwóm warstwom osnowy 120 TPI (zamiast 60TPI) i aramidowemu koralikowi są znacznie lżejsze niż nasze opony zjazdowe, znacznie bardziej stabilne i solidne niż nasze opony TR + EXO, a zatem są idealne na trudne trasy enduro.

Wide Trail Casing
Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ bieżnika i kształt opony na dzisiejszych szerszych felgach. Tradycyjne opony zostały opracowane z myślą o wąskich obręczach i mają zbyt kwadratowy kształt na szerokich obręczach, przez co nie są do końca optymalne.
Opony WT są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręczy 35 mm, ale działają idealnie na wszystkich felgach o wewnętrznym wymiarze od 30 do 40 mm.

Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Twoje pytanie:
Przepisz kod:
weryfikator
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Waluta
Newsletter
Shimano
Shimano
Crank Brothers
Crank Brothers
Blackburn
Blackburn
Jagwire
Jagwire
Topeak
Crank Brothers
SRAM
Sram
Ergon
Shimano
RockShox
RockShox
ABUS
ABUS
Bosch
Bosch
Maxxis
Maxxis
Ritchey
Ritchey
RaceFace
RaceFace width=
Aktualna Data: 2024-04-19 04:38
Oprogramowanie sklepu internetowego KQS.store