ETRTO / Size: | 27.5x2.50 / 63-584 |
typ opony: | zwijana |
dedykowana do: | offroad |
3C MaxxTerra
Odpowiednia mieszanka 3C do naszych opon enduro i freeride. Łatwość poruszania się pod górę, a także najlepsza przyczepność z góry, charakteryzują tę mieszankę, a także długą żywotność.
Opony bezdętkowe Ready (TR) Tubeless Ready
mają wiele zalet: Możesz jeździć z mniejszym ciśnieniem powietrza. Zapewnia to lepszą przyczepność i zmniejsza opór toczenia. A tam, gdzie nie ma węża, ryzyko awarii również maleje. Opony MAXXIS TR są lepiej przygotowane do montażu z uszczelnieniem mlecznym niż inne opony „tubeless ready”. Koralik naszych opon TR jest całkowicie pokryty warstwą gumy, podobnie jak prawdziwa opona bezdętkowa UST. Oznacza to, że montaż bezdętkowy jest udany na wszystkich felgach o standardowych wymiarach, gdy są one po raz pierwszy napompowane i zawierają niewielką ilość płynu.
Opony Double Down Doubledown są zbudowane jak nasze opony zjazdowe: dwie warstwy osnowy wzmocnione wstawką butylową w bocznej ścianie. Dzięki dwóm warstwom osnowy 120 TPI (zamiast 60TPI) i aramidowemu koralikowi są znacznie lżejsze niż nasze opony zjazdowe, znacznie bardziej stabilne i solidne niż nasze opony TR + EXO, a zatem są idealne na trudne trasy enduro.
Wide Trail Casing
Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ bieżnika i kształt opony na dzisiejszych szerszych felgach. Tradycyjne opony zostały opracowane z myślą o wąskich obręczach i mają zbyt kwadratowy kształt na szerokich obręczach, przez co nie są do końca optymalne.
Opony WT są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręczy 35 mm, ale działają idealnie na wszystkich felgach o wewnętrznym wymiarze od 30 do 40 mm.