ETRTO / Size: | 29x2.50 / 63-622 |
typ opony: | zwijana |
dedykowana do: | offroad |
Opony bezdętkowe gotowe na
opony bezdętkowe mają wiele zalet: możesz jeździć przy niższym ciśnieniu powietrza, a tym samym mieć lepszą przyczepność, opór toczenia jest niższy niż w przypadku rurki, a tam, gdzie nie ma rurki, ryzyko przebicia również maleje. Opony MAXXIS TR są lepiej przygotowane do montażu z uszczelnieniem mlecznym niż inne opony gotowe do zastosowania bezdętkowego, ponieważ wybrzuszenie naszych opon TR jest całkowicie pokryte warstwą gumy, jak prawdziwa opona bezdętkowa UST. Oznacza to, że montaż bezdętkowy jest udany na wszystkich felgach, które są zgodne ze standardowymi wymiarami przy pierwszym nadmuchiwaniu i przy małej ilości płynu.
Opony Double Down Doubledown są zbudowane jak nasze opony zjazdowe: dwie warstwy osnowy wzmocnione wstawką butylową w bocznej ścianie. Dzięki dwóm warstwom osnowy 120 TPI (zamiast 60TPI) i aramidowemu koralikowi są znacznie lżejsze niż nasze opony zjazdowe, znacznie bardziej stabilne i solidne niż nasze opony TR + EXO, a zatem są idealne na trudne trasy enduro.
Wide Trail Casing
Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ bieżnika i kształt opony na dzisiejszych szerszych felgach. Tradycyjne opony zostały opracowane z myślą o wąskich obręczach i mają zbyt kwadratowy kształt na szerokich obręczach, przez co nie są do końca optymalne.
Opony WT są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręcz