Wyścig Maxxis Ardent wypełnia lukę między Ikon a Ardent, tj. Między szybkimi oponami XC a oponami terenowymi.
Idealny wszechstronny na szlak: Ardent Race od Maxxis
Jego profil jest średnio wysoki, centralne tunele są wąskie, ale pozostawiają wystarczająco dużo miejsca na dobre samoczyszczenie i są fazowane, aby zmniejszyć opór toczenia. Boczne kołki są ustawione pod kątem, przesunięte i wgryzają się w ziemię zakrętami. To sprawia, że Ardent Race jest odpowiednią oponą do wszechstronnego użytkowania i na szlakach.
- Przeznaczenie: All Mountain, Enduro
- Rozmiar: 27,5 "x 2,35
- ETRTO: 60–584
- Wersja: EXO TR
- Mieszanka: 3C MaxxSpeed
- karkas: 120
waga
- 705g (informacje producenta)
Ochrona Exo
Ten wyjątkowo odporny na przecięcie i ścieranie materiał chroni ścianę boczną różnych opon MTB. Jest bardzo gęsto tkany, lekki i bardzo elastyczny. W rezultacie osiągi opon pozostają przekonująco dobre.
3C MAXX SPEED
Najszybsza mieszanka 3C Maxxis do XC i niektórych opon AllMountain / Enduro została zaprojektowana z myślą o minimalnym oporze toczenia ze względu na twardą podkonstrukcję i szybką mieszankę pośrodku bieżnika, ale dzięki antypoślizgowej mieszance po bokach zapewnia również doskonałą przyczepność na zakrętach, również z mokro. MAXXIS charakteryzuje się również bardzo długą żywotnością.
Gotowy na Tubeless (TR)
Opony bezdętkowe mają wiele zalet: możesz jeździć z mniejszym ciśnieniem powietrza. Zapewnia to lepszą przyczepność i zmniejsza opór toczenia. A tam, gdzie nie ma węża, ryzyko awarii również maleje. Opony MAXXIS TR są lepiej przygotowane do montażu z uszczelnieniem mlecznym niż inne opony „tubeless ready”. Koralik naszych opon TR jest całkowicie pokryty warstwą gumy, podobnie jak prawdziwa opona bezdętkowa UST. Oznacza to, że montaż bezdętkowy jest udany na wszystkich felgach o standardowych wymiarach, gdy są one po raz pierwszy napompowane i z niewielką ilością płynu.