Ardent Race wypełnia lukę między Ikon a Ardent, między szybkimi oponami XC a oponami terenowymi.
Jego profil jest średnio wysoki, centralne tunele są wąskie, ale pozostawiają wystarczająco dużo miejsca na dobre samoczyszczenie i są fazowane, aby zmniejszyć opór toczenia. Boczne kołki są ustawione pod kątem, przesunięte i wgryzają się w ziemię zakrętami. To sprawia, że Ardent Race jest odpowiednią oponą do wszechstronnego użytkowania i na szlakach. Ardent Race jest dostępny we wszystkich trzech rozmiarach kół o szerokości 2,20 as jako wersja przystosowana do zastosowania bezdętkowego z osłoną boczną EXO.
- Zastosowanie: AM, EN
- Rozmiar: 29 ”x 2,20
- ETRTO: 56-622
- Wersja: Tubeless Ready + EXO
- Mieszanka: 3C MaxxSpeed
- karkas: 120
waga realna
3C MaxxSpeed
- Nasza najszybsza mieszanka 3C do XC i niektórych opon AllMountain / Enduro została zaprojektowana z myślą o minimalnym oporze toczenia ze względu na twardą podkonstrukcję i szybką mieszankę pośrodku bieżnika, ale dzięki antypoślizgowej mieszance po bokach zapewnia również doskonałą przyczepność w zakrętach, nawet gdy jest mokro. MAXXIS charakteryzuje się również bardzo długą żywotnością.
Gotowy na Tubeless (TR)
- Opony bezdętkowe mają wiele zalet: możesz jeździć z mniejszym ciśnieniem powietrza. Zapewnia to lepszą przyczepność i zmniejsza opór toczenia. A tam, gdzie nie ma węża, ryzyko awarii również maleje. Opony MAXXIS TR są lepiej przygotowane do montażu z uszczelnieniem mlecznym niż inne opony „tubeless ready”. Koralik naszych opon TR jest całkowicie pokryty warstwą gumy, podobnie jak prawdziwa opona bezdętkowa UST. Oznacza to, że montaż bezdętkowy jest udany na wszystkich felgach o standardowych wymiarach, gdy są one po raz pierwszy napompowane i z niewielką ilością płynu.
Ochrona EXO
- Ten wyjątkowo odporny na przecięcie i ścieranie materiał chroni ścianę boczną różnych opon MTB. Jest bardzo gęsto tkany, lekki i bardzo elastyczny. W rezultacie osiągi opon pozostają przekonująco dobre.