Kursy DH WorldCup są teraz stromymi potworami technicznymi o ciągle zmieniających się warunkach.
Nasi profesjonaliści potrzebowali opony z kolcem środkowym, która poradzi sobie z suchymi, luźnymi i wydłużonymi zakrętami, a także z odrobiną błota. Shorty to taka opona. Dwuwarstwowy karkas o dużej objętości sprawia, że jest on bardziej wszechstronny niż nasza opona błotna WetScream. Duże, wysokie i lekko naprzemienne tunele boczne penetrują luźną ziemię i zapewniają przewidywalne okręgi wokół rogów z prędkością światła. Na środku występują dwa rodzaje kolców: prostokątne i kwadratowe, z silnym ugryzieniem podczas hamowania i doskonałym samooczyszczaniem.
- Zastosowanie: AM, EN
- Rozmiar: 27,5 "x 2,50 WT
- ETRTO: 63–584
- Wersja: Tubeless Ready + EXO
- Mieszanka: 3C MaxxTerra
- karkas: 60
waga
Gotowy na Tubeless (TR)
- Opony bezdętkowe mają wiele zalet: możesz jeździć z mniejszym ciśnieniem powietrza. Zapewnia to lepszą przyczepność i zmniejsza opór toczenia. A tam, gdzie nie ma węża, ryzyko awarii również maleje. Opony MAXXIS TR są lepiej przygotowane do montażu z uszczelnieniem mlecznym niż inne opony „tubeless ready”. Koralik naszych opon TR jest całkowicie pokryty warstwą gumy, podobnie jak prawdziwa opona bezdętkowa UST. Oznacza to, że montaż bezdętkowy jest udany na wszystkich felgach o standardowych wymiarach, gdy są one po raz pierwszy napompowane i z niewielką ilością płynu.
Ochrona EXO
- Ten wyjątkowo odporny na przecięcie i ścieranie materiał chroni ścianę boczną różnych opon MTB. Jest bardzo gęsto tkany, lekki i bardzo elastyczny. W rezultacie osiągi opon pozostają przekonująco dobre.
3C MaxxTerra
- Właściwa mieszanka 3C do naszych opon enduro i freeride. Łatwość poruszania się pod górę, a także najlepsza przyczepność z góry, charakteryzują tę mieszankę, a także długą żywotność.