bikecenter mega
Wyszukiwarka
Producent
Kontakt

mailkontakt@bikecenter.pl

WhatsappWhatsapp: 889 467 394


adres firmy:
Bike-Center.pl
Walidrogi ul. Opolska 66A
46-050 Tarnów Opolski

Shimano GRX Di2 ST-RX815+BR-RX810 11s manetka + hamulec tył

artykuł nr: 71418

TZ*IRX815DRRDSC170 & 20072644
Dostępność:na magazynie Allegro
Producent:Shimano
Cena:1 434,00 zł
2 499,00 zł
Ilość:
Najniższa cena z 30 dni: 2 499,00 zł
Cechy
ilość rzędów:
11s
montaż:
tył
Galeria
Opis
Kluczową kwestią dla kierowców Gravel jest niezawodny układ hamulcowy z wystarczającą rezerwą mocy, 11-biegowa dźwignia STI RX815 Shimano GRX Di2 ST-RX815 z płaskim zaciskiem hamulca BR-RX810 do hydraulicznego hamulca tarczowego charakteryzują się doskonałymi właściwościami hamowania przy pracy na stromym, wymagające lub nawet zaskakujące zjazdy, aby zachować kontrolę.

Do żwiru, dróg i przełajów przełajowych: GRX Di2 11-biegowa jednostka STI ST-RX815 + BR-RX810 Hamulec tarczowy tył Shimano

Wszystkie jednostki STI charakteryzują się 18 mm wyższą zawieszoną osią obrotu dźwigni hamulca, zakrzywionym kształtem dźwigni i antypoślizgowymi teksturami na powierzchniach styku, które zapewniają optymalną przyczepność nawet w najtrudniejszym terenie. Asortyment STI rodziny GRX uzupełnia 1x11-krotny RX800 i RX600 STI dla łączy bez przełączania lub funkcji DSP, w tym wersja 1x11 Di2 (ST-RX815), trzy przełączniki (dwa z boku i jeden u góry rogalika) ) można używać do obsługi urządzeń innych firm, takich jak kompatybilne lampy lub komputery.

Zaciski GRX przypominają konstrukcję płaskich modeli SHIMANO z obszaru rowerów szosowych, a także zapewniają wysoką skuteczność hamowania. Ponadto masz sprawdzone funkcje, takie jak jednostronne krwawienie i system zarządzania temperaturą ICE-TECHNOLOGIES z klockami hamulcowymi i tarczami z żeberkami chłodzącymi dla maksymalnej odporności na blaknięcie.

Fakt, że SHIMANO jest w stanie zaprezentować GRWE, pierwszą rodzinę komponentów przeznaczonych do żwiru, zaprojektowaną zarówno do szybkiego postępu, jak i bezpiecznego prowadzenia roweru na luźnych nawierzchniach, jest wynikiem intensywnych i rozległych badań, testów i rozwoju, w których dostarczane są informacje i informacje Informacje zwrotne od niezliczonych kierowców, którzy podróżują po świecie po szlakach, drogach leśnych, żwirowych lub asfaltowych.

Cechy - GRX Di2 ST-RX815 11-biegowa jednostka STI + tylny hamulec tarczowy BR-RX810
  • Doskonałe odprowadzanie ciepła
  • Łatwa wymiana wirnika
  • Prosty, czysty system wentylacji
  • Łatwa regulacja i konserwacja
  • Podniesiona pokrywa zapobiega przesunięciu i poślizgowi
  • Cofnięte wgłębienie na kciuk zapobiega ześlizgiwaniu się w górę
  • Powierzchnia antypoślizgowa i powłoka dźwigni hamulca
  • Poprawiona interwencja i wydajność hamowania
  • Wyższa oś dźwigni hamulca i zakrzywiona dźwignia hamulca
  • Poprawiona przyczepność i większe bezpieczeństwo na wyboistym terenie i na stromym terenie
  • Wyższa skuteczność hamowania zmniejsza zmęczenie podczas długich podróży
cechy produktu
  • Zastosowanie:  żwir, droga, przełaj
  • Grupa:  GRX Di2
  • Model:  ST-RX815
  • Typ: Dual Control (STI)
  • Uprawa: dobrze
  • Tylne stopnie przełączania: 11-krotnie
  • Optyczny wskaźnik biegów: nie
  • Regulacja szerokości rękojeści : Tak, za pomocą narzędzia
  • Średnica kierownicy : 23,8 mm / 24,2 mm
  • Typ hamulca : hydrauliczny układ hamulcowy (hamulec tarczowy)
  • Zacisk hamulca: BR-RX810-R
  • Zacisk rejestrujący: płaski uchwyt
  • Okładzina hamulcowa: żywica L03A z żeberkami chłodzącymi
  • Przewód hamulcowy: SM-BH90-JK-SSR przód 1700 mm (skracalny)
  • Odpowietrzanie w jedną stronę: Tak
  • Płyn hamulcowy: olej mineralny
  • Zalecana tarcza hamulcowa:  SM-RT64, SM-RT70, SM-RT800
  • Jednostka główna: nie
  • Aktualizacja oprogramowania układowego Projekt E-tube: Tak
  • Przełącznik radiowy: tak
  • Liczba połączeń E-Tube: 2
  • Liczba połączeń E-Tube: 0
  • Przełącznik zdalny: 0
tworzywo
  • Dźwignia:  aluminium, malowana
  • Rękojeść: tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym
  • Zacisk hamulca: aluminium, lakierowany
kolor
  • czarny
dostawa
  • 1 GRX Di2 11-biegowa jednostka STI ST-RX815 prawa
  • 1 GRX BR-RX810 Płaski zacisk tylny
  • 1 klocki hamulcowe żywica L03A z żeberkami chłodzącymi
  • 1 przewód hamulcowy SM-BH90-JK-SSR 1700 mm (skracalny)
  • 2 śruby do zacisku hamulca (38 mm)
  • 1 zestaw do podłączenia rury
  • Przewód hamulcowy SM-BH90-JK-SSR jest wypełniony olejem mineralnym i wstępnie zamontowany na zacisku hamulca BR-RX810!
Tarcza hamulcowa nie jest dołączona!

technologie

ELEKTRONICZNY INTELIGENTNY SYSTEM SEIS SHIMANO
Innowacyjna technologia zmiany biegów w SEIS nadal opiera się na SYSTEMIE INDEKSU SHIMANO (SIS), którego znakomita wydajność przełączania sprawdziła się przez wiele lat. Główną różnicą między systemami jest to, że proces przełączania nie jest już wykonywany mechanicznie, ale elektronicznie. Ten elektroniczny system przełączania został w ostatnich latach dokładnie przetestowany przez kilku zawodowych rowerzystów we wszystkich możliwych warunkach, na przykład. w deszczu, błocie, ekstremalnie zimnym, na bruku, a także w połączeniu z tymi czynnikami. Proces przełączania odbywa się po prostu przez naciśnięcie przycisku. Zmiana biegów nie wymaga żadnego wysiłku, co przynosi znaczące korzyści, ponieważ kierowca zawsze ma kontrolę nad kierownicą i może skoncentrować się na jeździe bez rozpraszania się przełączaniem. System zmiany biegów umożliwia precyzyjne i bezproblemowe przełączanie we wszystkich sytuacjach, nawet przy zimnych dłoniach lub po całkowitym wyczerpaniu się kierowcy. Na moc przełączania nie mogą już wpływać brudne lub rozciągnięte pociągi, ponieważ sygnał przełączania jest przesyłany elektronicznie. Przyciski sterujące działają podobnie do mechanicznych dźwigni podwójnego sterowania, ułatwiając przyzwyczajenie się do SEIS.

E-Tube
Platforma E-Tube oferuje optymalną elastyczność. E-Tube przesyła sygnały interaktywne i zasila wszystkie części za pomocą połączeń „plug and play”. E-Tube jest odporny na korozję, odkształcenie i mróz i zapewnia niskie koszty utrzymania. SMPCE1 ustanawia połączenie między komputerem a komponentami w celu aktualizacji oprogramowania. Urządzenia cyfrowe zachowują aktualność, aktualizując oprogramowanie wewnętrzne i zapewniając lepszą funkcjonalność.

DI2 (ZINTEGROWANA INTELIGENTNOŚĆ CYFROWA)
Przełomowy system zmiany biegów DI2 spełnia wyzwania związane z przenoszeniem mocy podczas jazdy rowerem przez zespół napędowy. DI2 umożliwia natychmiastowe, dokładne, błyskawiczne przełączanie za pierwszym razem i za każdym razem, za naciśnięciem jednego przycisku. Nawet w najtrudniejszych warunkach obwód działa precyzyjnie i jest kontrolowany. Ponadto można nawet zmieniać bieg podczas dużych obciążeń podczas wznoszenia lub przyspieszania. Dzięki DI2 masz wszystko pod kontrolą.

Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Twoje pytanie:
Przepisz kod:
weryfikator
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Waluta
Newsletter
Shimano
Shimano
Crank Brothers
Crank Brothers
Blackburn
Blackburn
Jagwire
Jagwire
Topeak
Crank Brothers
SRAM
Sram
Ergon
Shimano
RockShox
RockShox
ABUS
ABUS
Bosch
Bosch
Maxxis
Maxxis
Ritchey
Ritchey
RaceFace
RaceFace width=
Aktualna Data: 2024-04-18 21:41
Oprogramowanie sklepu internetowego KQS.store