ilość rzędów: | 11s |
montaż: | prawa |
Wszystkie jednostki STI charakteryzują się 18 mm wyższą zawieszoną osią obrotu dźwigni hamulca, zakrzywionym kształtem dźwigni i antypoślizgowymi teksturami na powierzchniach styku, które zapewniają optymalną przyczepność nawet w najtrudniejszym terenie. Asortyment STI rodziny GRX uzupełnia 1x11-krotny RX800 i RX600 STI dla łączy bez przełączania lub funkcji DSP, w tym wersja 1x11 Di2 (ST-RX815), trzy przełączniki (dwa z boku i jeden u góry rogalika) ) można używać do obsługi urządzeń innych firm, takich jak kompatybilne lampy lub komputery.
Fakt, że SHIMANO jest w stanie zaprezentować GRWE, pierwszą rodzinę komponentów przeznaczonych do żwiru, zaprojektowaną zarówno do szybkiego postępu, jak i bezpiecznego prowadzenia roweru na luźnych powierzchniach, jest wynikiem intensywnych i szeroko zakrojonych badań, testów i rozwoju, w których dostarczane są informacje i informacje Informacje zwrotne od niezliczonych kierowców, którzy podróżują po świecie po szlakach, drogach leśnych, żwirowych lub asfaltowych.DZIAŁANIE
SERVOWAVE Dźwignia hamulca SERVOWAVE pochłania dużą część drogi hamowania na początku ruchu, dzięki czemu klocki mogą być prowadzone do tarczy hamulcowej przy niewielkim skoku dźwigni. Po zastosowaniu okładziny hamulcowej współczynnik przenoszenia siły gwałtownie wzrasta. Większa część ruchu dźwigni jest więc nadal dostępna, aby zwiększyć siłę hamowania i dozować bardziej ukierunkowane dawki.
DCL -
dźwignia zmiany biegów / hamulca Dual Control DCL oznacza dźwignię Dual Control. Posiada funkcje hamulca i zmiany biegów i umożliwia łatwą obsługę. Poprawiona ergonomia jest prawdopodobnie nawet ważniejsza dla wysokiego standardu niż dodatkowe tłumaczenia. Technologia nowych manetek zapewnia stabilność naszej technologii MTB i działa tak precyzyjnie i płynnie, że można przełączać przód i tył jednym palcem. Jest to najważniejszy punkt „Total Integration” firmy SHIMANO. Aby w to uwierzyć, musisz sam tego doświadczyć.
Nowe podwójne dźwignie zmiany biegów / hamulca Dźwignie zmiany biegów / hamulca DURA-ACE, ULTEGRA i 105 zostały przeprojektowane w taki sposób, aby zawierały, na przykład, zmniejszoną masę złącza mechanizmu zmiany biegów i linki zmiany biegów łatwiej sterować. Niezwykle kompaktowe i precyzyjnie wykonane elementy zapewniają niezrównaną szybkość przełączania. Nowa dźwignia zmiany biegów / hamulca z podwójnym sterowaniem (DCL) jest jedną z najważniejszych zalet nowych grup.