bikecenter mega
Wyszukiwarka
Producent
Kontakt

mailkontakt@bikecenter.pl

WhatsappWhatsapp: 889 467 394


adres firmy:
Bike-Center.pl
Walidrogi ul. Opolska 66A
46-050 Tarnów Opolski

Shimano GRX ST-RX810 11s klamkomanetka prawa

artykuł nr: 71107

TZ*ISTRX810RBI & 20072667
Dostępność:na magazynie Allegro
Producent:Shimano
Cena:1 052,00 zł
1 845,00 zł
Ilość:
Najniższa cena z 30 dni: 1 845,00 zł
Cechy
ilość rzędów:
11s
montaż:
prawa
Galeria
Opis
Kluczową kwestią dla kierowców Gravel jest niezawodny układ hamulcowy z wystarczającą rezerwą mocy, dźwignia STI RX810 Shimano GRX 2x11-rzędowa do hydraulicznego hamulca tarczowego charakteryzuje się doskonałą wydajnością hamowania, aby zachować kontrolę na stromych, wymagających lub nawet zaskakujących zjazdach

Do gravel, szos i przełajów przełajowych: GRX 11-biegowa jednostka STI ST-RX810 prawa do hamulca tarczowego Shimano

Wszystkie jednostki STI charakteryzują się 18 mm wyższą zawieszoną osią obrotu dźwigni hamulca, zakrzywionym kształtem dźwigni i antypoślizgowymi teksturami na powierzchniach styku, które zapewniają optymalną przyczepność nawet w najtrudniejszym terenie. Asortyment STI rodziny GRX uzupełnia 1x11-krotny RX800 i RX600 STI dla łączy bez przełączania lub funkcji DSP, w tym wersja 1x11 Di2 (ST-RX815), trzy przełączniki (dwa z boku i jeden u góry rogalika) ) można używać do obsługi urządzeń innych firm, takich jak kompatybilne lampy lub komputery.

Fakt, że SHIMANO jest w stanie zaprezentować GRWE, pierwszą rodzinę komponentów przeznaczonych do żwiru, zaprojektowaną zarówno do szybkiego postępu, jak i bezpiecznego prowadzenia roweru na luźnych powierzchniach, jest wynikiem intensywnych i szeroko zakrojonych badań, testów i rozwoju, w których dostarczane są informacje i informacje Informacje zwrotne od niezliczonych kierowców, którzy podróżują po świecie po szlakach, drogach leśnych, żwirowych lub asfaltowych.

Cechy - GRX ST-RX810 11-kierunkowy moduł STI prawy
  • Dźwignia dopasowana do balastu i ergonomia montażu
  • Antypoślizgowy uchwyt hamulca
  • Większa kontrola nad zmieniającym się terenem
  • Przełączanie jest równie łatwe, jak w przypadku systemu wysokiej jakości
cechy produktu
  • Zastosowanie:  żwir, droga, cyclocross
  • Grupa: GRX
  • Model:  ST-RX810
  • Typ: Dual Control (STI)
  • Uprawa:  dobrze
  • Tylne stopnie przełączania:  11-krotnie
  • Optyczny wskaźnik biegów: nie
  • Regulacja szerokości rękojeści: Tak za pomocą narzędzia
  • Średnica kierownicy : 23,8 mm / 24,2 mm
  • Połączenie linii: proste
  • Typ hamulca : hydrauliczny układ hamulcowy (hamulec tarczowy)
  • Zalecany przewód hamulcowy: SM-BH90-JK-SSR
  • Zalecany zacisk: BR-RX810 / BR-RX400
  • Zalecana tarcza hamulcowa:  SM-RT800 / SM-RT70 / SM-RT64
tworzywo
  • Dźwignia:  aluminium, malowana
kolor
  • czarny
waga
  • około 300g
dostawa
  • 1 Shimano GRX 11-biegowa jednostka STI ST-RX810 prawa do hamulca tarczowego
  • 1 wewnętrzny kabel przełączający (Optislick) 2100 mm
  • Zaślepka + odsłonięcie
Zacisk hamulca BR-RX810 / 400, tarcza hamulcowa, przewód hamulcowy SM-BH90-JK-SSR, olej mineralny SM-DB-OIL, zestaw do podłączania rur (wkładka + oliwka) i zewnętrzna osłona linki zmiany biegów nie są dołączone!

technologie

DZIAŁANIE
SERVOWAVE Dźwignia hamulca SERVOWAVE pochłania dużą część drogi hamowania na początku ruchu, dzięki czemu klocki mogą być prowadzone do tarczy hamulcowej przy niewielkim skoku dźwigni. Po zastosowaniu okładziny hamulcowej współczynnik przenoszenia siły gwałtownie wzrasta. Większa część ruchu dźwigni jest więc nadal dostępna, aby zwiększyć siłę hamowania i dozować bardziej ukierunkowane dawki.

DCL -
dźwignia zmiany biegów / hamulca Dual Control DCL oznacza dźwignię Dual Control. Posiada funkcje hamulca i zmiany biegów i umożliwia łatwą obsługę. Poprawiona ergonomia jest prawdopodobnie nawet ważniejsza dla wysokiego standardu niż dodatkowe tłumaczenia. Technologia nowych manetek zapewnia stabilność naszej technologii MTB i działa tak precyzyjnie i płynnie, że można przełączać przód i tył jednym palcem. Jest to najważniejszy punkt „Total Integration” firmy SHIMANO. Aby w to uwierzyć, musisz sam tego doświadczyć.
Nowe podwójne dźwignie zmiany biegów / hamulca Dźwignie zmiany biegów / hamulca DURA-ACE, ULTEGRA i 105 zostały przeprojektowane w taki sposób, aby zawierały, na przykład, zmniejszoną masę złącza mechanizmu zmiany biegów i linki zmiany biegów łatwiej sterować. Niezwykle kompaktowe i precyzyjnie wykonane elementy zapewniają niezrównaną szybkość przełączania. Nowa dźwignia zmiany biegów / hamulca z podwójnym sterowaniem (DCL) jest jedną z najważniejszych zalet nowych grup.

Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Twoje pytanie:
Przepisz kod:
weryfikator
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Waluta
Newsletter
Shimano
Shimano
Crank Brothers
Crank Brothers
Blackburn
Blackburn
Jagwire
Jagwire
Topeak
Crank Brothers
SRAM
Sram
Ergon
Shimano
RockShox
RockShox
ABUS
ABUS
Bosch
Bosch
Maxxis
Maxxis
Ritchey
Ritchey
RaceFace
RaceFace width=
Aktualna Data: 2024-03-29 07:00
Oprogramowanie sklepu internetowego KQS.store