ilość rzędów: | 11s |
montaż: | prawa |
Wszystkie podwójne kontrolery STI mają oś obrotu dźwigni hamulca o 18 mm, zakrzywiony kształt dźwigni i antypoślizgowe tekstury na powierzchniach styku, co zapewnia optymalną przyczepność nawet w najtrudniejszym terenie. Asortyment STI rodziny GRX jest uzupełniony 1x11-kierunkowymi RX800 i RX600 STI dla lewej bez przełączania lub funkcjonalności DSP, w tym w wersji 1x11 Di2 (ST-RX815), której trzy przełączniki (dwa z boku i jeden z boku górnej części nasadki) może służyć do obsługi 3. urządzeń, takich jak kompatybilne lampy lub komputery.
GRIM SHIMANO, pierwsza rodzina komponentów przeznaczonych do żwiru, zaprojektowana zarówno z myślą o szybkim postępie, jak i bezpiecznym prowadzeniu roweru na luźnych nawierzchniach, jest wynikiem intensywnych i szeroko zakrojonych badań, testów i prac rozwojowych, które obejmują informacje i informacje zwrotne od niezliczonych jeźdźców na szlakach, ścieżkach leśnych , żwirowe ścieżki i asfalt na całym świecie.ELEKTRONICZNY INTELIGENTNY SYSTEM SEIS SHIMANO
Innowacyjna technologia zmiany biegów SEIS nadal opiera się na SYSTEMIE INDEKSU SHIMANO (SIS), który przez lata udowodnił swoją doskonałą charakterystykę zmiany biegów. Duża różnica polega na tym, że w tym przypadku działanie zmiany przełożeń zapewnia elektronika zamiast mechaniki. Ten elektroniczny system zmiany biegów został gruntownie przetestowany w ciągu ostatnich dwóch lat przez kilku profesjonalnych jeźdźców we wszystkich możliwych warunkach, takich jak deszcz, błoto, niskie temperatury, brukowane drogi i kombinacje wszystkich z nich jednocześnie. Zmiana biegów odbywa się po prostu przez naciśnięcie przycisku. Do zmiany biegów nie jest potrzebna moc, co daje ważne korzyści, ponieważ łatwiej jest teraz zawsze trzymać mocno kierownicę i skupić się na jeździe zamiast na zmianie biegów. System zmiany biegów umożliwia precyzyjną i bezproblemową zmianę biegów w trudnych okolicznościach, takich jak zimne dłonie lub całkowite wyczerpanie. Ponadto zanieczyszczone lub rozciągnięte kable nigdy nie będą miały wpływu na wydajność zmiany biegów, ponieważ sygnał zmiany biegów jest przesyłany elektronicznie. Przyciski sterujące działają podobnie do mechanicznych dźwigni Dual Control, więc nie trzeba przeprogramowywać swojego umysłu na nowy system.
E-Tube
Platforma E-Tube oferuje optymalną elastyczność na rowerze. E-TUBE przesyła sygnały interaktywne i zasilanie do każdej części poprzez połączenie „Plug & play”. E-TUBE nie rdzewieje, nie rozciąga się, nie zamraża i zapewnia zaawansowane niskie koszty utrzymania. SM-PCE1 łączy PC z komponentami w celu aktualizacji oprogramowania. Cyfrowe urządzenie pozostaje najnowszą wersją z aktualizacją oprogramowania układowego w celu poprawy funkcji.
DI2 (ZINTEGROWANA INTELIGENTNOŚĆ CYFROWA)
Rewolucyjny system zmiany biegów DI2 rozwiązuje obecne problemy związane z układem napędowym w równaniu dostarczania mocy podczas jazdy rowerem. DI2 zapewnia natychmiastową, dokładną i szybką zmianę przełożeń za każdym razem, za naciśnięciem jednego przycisku. Nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach zmiana biegów jest precyzyjna i kontrolowana. Możesz zmieniać bieg nawet przy dużym obciążeniu podczas wspinania się lub przyspieszania. Dzięki DI2 masz pełną kontrolę.