W przypadku nowych kaset 12-rzędowych SHIMANO przeprojektował piastę wolnobiegową XTR M9100 przy użyciu nowej technologii MICRO SPLINE. Jednocześnie nowe piasty z wolnym biegiem mają tak zwaną technologię SCYLENCE. W tym przypadku poprzednia konstrukcja zapadki została zastąpiona systemem zapadkowym, który znacznie zmniejsza opór tarcia na wybiegu i działa praktycznie bezgłośnie. „Grzechotka” wolnego koła jest więc przeszłością, więc koncentracja może w pełni zastosować się do szlaku przed sobą. Piasty tylne (FH-M9110 / -B) są dostępne w szerokości montażowej 142 lub 148 mm (Boost) z osiami przelotowymi 12 mm, a odpowiednie piasty przednie (HB-M9110 / -B) w szerokości montażowej 100 lub 110 mm przy 15 mm pół wałów.
Jeśli w branży rowerowej istnieje niekwestionowana pewność, to segment rowerów górskich wielokrotnie przesuwa granice i pokonuje je wielokrotnie. Wyścigi rowerów górskich ewoluują z roku na rok, tory wyścigowe i trasy stają się coraz bardziej wymagające, a motocykle stają się coraz lepsi w radzeniu sobie z tymi wyzwaniami. Niezależnie od tego, czy do danego wyzwania wymagany jest najlżejszy sprzęt sportowy, najbardziej czuła sterowność lub maksymalna wszechstronność w każdej sytuacji wyścigowej, nowy XTR ponownie przyspieszył tę dynamikę rozwoju i oferuje szereg nowo opracowanych komponentów, kierowców rowerów górskich wszystkich pasów Szybkość, koncentracja i kontrola są kluczowe dla sukcesu wyścigu.
Dane techniczne - HB-M9110-B Wzmocnienie centralnego zamka 15x110 mm
- Zastosowanie: MTB
- Grupa: XTR M9100
- Model: HB-M9110-B
- Mocowanie wirnika: dysk centralny
- Średnica koła śrubowego : lewa 44 mm / prawa 44 mm
- Średnica kołnierza: lewa 52,8 mm / prawa 52,8 mm
- Odległość kołnierza : 70,2 mm
- Przesunięcie: 5,4 mm
- Piasta: labirynt i uszczelki stykowe
- Montaż: E-Thru Thru-Axle Boost
- Wymiary montażowe : 15 x 110 mm
tworzywo
- Korpus piasty: aluminium, anodowany
- Oś: aluminium
waga
dostawa
- 1 Shimano XTR HB-M9110-B Piasta przednia z centralnym zamkiem 15x110 mm
Oś boost nie wchodzi w skład zestawu!
technologie
Łożysko miseczki i stożka
Łożyska stożkowe są bardziej sprężyste niż uszczelnione przemysłowe kompaktowe łożyska, ponieważ łożyska stożkowe mogą równie skutecznie absorbować siły osiowe i promieniowe, dzięki czemu pracują niezwykle łatwo i działają długo. Łożyska stożkowe są również łatwiejsze w konserwacji, regulacji i wymianie.
System centralnego zamka
Mocowanie tarczy CENTER-LOCK. Ten system montażu za pomocą pierścienia zabezpieczającego pozwala na szybki montaż i demontaż tarczy hamulcowej, a tym samym obniża koszty serwisu. Ponadto bezpieczne dopasowanie do profilu wielozębnego zapewnia większą precyzję i wytrzymałość, co zwiększa skuteczność hamulca.