bikecenter mega
Wyszukiwarka
Producent
Kontakt

mailkontakt@bikecenter.pl

WhatsappWhatsapp: 889 467 394


adres firmy:
Bike-Center.pl
Walidrogi ul. Opolska 66A
46-050 Tarnów Opolski

Shimano GRX ST-RX810+BR-RX810 2s manetka + hamulec przód

artykuł nr: 70220

RS*IRTMT800SSI
Dostępność:na magazynie, realizacja 7 dni Allegro
Producent:Shimano
Cena:1 536,00 zł
1 813,00 zł
Ilość:
Najniższa cena z 30 dni: 1 813,00 zł
20072639
Cechy
ilość rzędów:
2s
montaż:
przód
Galeria
Opis
Kluczową kwestią dla kierowców Gravel jest niezawodny układ hamulcowy z wystarczającą rezerwą mocy, dźwignia Shimano GRX ST-RX810 STI z płaskimi hydraulicznymi zaciskami hamulcowymi BR-RX810 charakteryzują się doskonałą wydajnością hamowania na stromym, wymagającym a nawet zaskakujące zjazdy, aby zachować kontrolę.

Do żwiru, dróg i przełajów przełajowych: GRX 2-biegowa jednostka STI ST-RX810 + BR-RX810 przedni hamulec tarczowy Shimano

Wszystkie jednostki STI charakteryzują się 18 mm wyższą zawieszoną osią obrotu dźwigni hamulca, zakrzywionym kształtem dźwigni i antypoślizgowymi teksturami na powierzchniach styku, które zapewniają optymalną przyczepność nawet w najtrudniejszym terenie. Asortyment STI rodziny GRX uzupełnia 1x11-krotnie RX800 i RX600 STI dla łączy bez przełączania lub funkcji DSP, w tym wersja 1x11 Di2 (ST-RX815), trzy przełączniki (dwa z boku i jeden u góry rogalika) ) można używać do obsługi urządzeń innych firm, takich jak kompatybilne lampy lub komputery.

Zaciski GRX przypominają konstrukcję płaskich modeli SHIMANO z obszaru rowerów szosowych, a także zapewniają wysoką skuteczność hamowania. Ponadto masz sprawdzone funkcje, takie jak jednostronne krwawienie i system zarządzania temperaturą ICE-TECHNOLOGIES z klockami hamulcowymi i tarczami z żeberkami chłodzącymi dla maksymalnej odporności na blaknięcie.

Fakt, że SHIMANO jest w stanie zaprezentować GRWE, pierwszą rodzinę komponentów przeznaczonych do żwiru, zaprojektowaną zarówno do szybkiego postępu, jak i bezpiecznego prowadzenia roweru na luźnych powierzchniach, jest wynikiem intensywnych i szeroko zakrojonych badań, testów i rozwoju, w których dostarczane są informacje i informacje Informacje zwrotne od niezliczonych kierowców, którzy podróżują po świecie po szlakach, drogach leśnych, żwirowych lub asfaltowych.

Cechy - GRX ST-RX810 2-biegowa jednostka STI + przedni hamulec tarczowy BR-RX810
  • Doskonałe odprowadzanie ciepła
  • Łatwa wymiana wirnika
  • Prosty, czysty system wentylacji
  • Łatwa regulacja i konserwacja
  • Dźwignia dopasowana do balastu i ergonomia montażu
  • Antypoślizgowy uchwyt hamulca
  • Większa kontrola nad zmieniającym się terenem
  • Przełączanie jest równie łatwe, jak w przypadku systemu wysokiej jakości
cechy produktu
  • Zastosowanie:  żwir, droga, przełaj
  • Grupa:  GRX
  • Model:  ST-RX810
  • Typ: Dual Control (STI)
  • Uprawa: lewa
  • Tylne stopnie przełączania: 2-krotnie
  • Optyczny wskaźnik biegów: nie
  • Regulacja szerokości rękojeści : Tak, za pomocą narzędzia
  • Średnica kierownicy : 23,8 mm / 24,2 mm
  • Typ hamulca : hydrauliczny układ hamulcowy (hamulec tarczowy)
  • Zacisk hamulca: BR-RX810-L
  • Zacisk rejestrujący: płaski uchwyt
  • Okładzina hamulcowa: żywica L03A z żeberkami chłodzącymi
  • Przewód hamulcowy: SM-BH90-JK-SSR przód 1000 mm (skracalny)
  • Odpowietrzanie w jedną stronę: Tak
  • Płyn hamulcowy: olej mineralny
  • Zalecana tarcza hamulcowa:  SM-RT64, SM-RT70, SM-RT800
tworzywo
  • Dźwignia:  aluminium, malowana
  • Zacisk hamulca: aluminium, lakierowany
kolor
  • czarny
waga
  • Jednostka STI:  około 300g
  • Zacisk hamulca:  ok. 140g
dostawa
  • 1 GRX 2-drożny moduł STI ST-RX810 lewy
  • 1 GRX BR-RX810 Zacisk hamulca płaskiego z przodu
  • 1 klocki hamulcowe żywica L03A z żeberkami chłodzącymi
  • 1 przewód hamulcowy SM-BH90-JK-SSR 1000 mm (skracalny)
  • 2 śruby zacisku hamulca
  • 1 zestaw do podłączenia rury
  • 1 wewnętrzny kabel przełączający (optislick) 1800 mm
  • 1 wewnętrzna osłona kabla SIS OT-SP41 600 mm
  • Zaślepka + zaślepka
  • Przewód hamulcowy SM-BH90-JK-SSR jest wypełniony olejem mineralnym i wstępnie zamontowany na zacisku hamulca BR-RX810!
technologie

DZIAŁANIE
SERVOWAVE Dźwignia hamulca SERVOWAVE pochłania dużą część drogi hamowania na początku ruchu, dzięki czemu klocki mogą być prowadzone do tarczy hamulcowej przy niewielkim skoku dźwigni. Po zastosowaniu okładziny hamulcowej współczynnik przenoszenia siły gwałtownie wzrasta. Większa część ruchu dźwigni jest więc nadal dostępna, aby zwiększyć siłę hamowania i dozować bardziej ukierunkowane dawki.

DCL -
dźwignia zmiany biegów / hamulca Dual Control DCL oznacza dźwignię Dual Control. Posiada funkcje hamulca i zmiany biegów i umożliwia łatwą obsługę. Poprawiona ergonomia jest prawdopodobnie nawet ważniejsza dla wysokiego standardu niż dodatkowe tłumaczenia. Technologia nowych manetek zapewnia stabilność naszej technologii MTB i działa tak precyzyjnie i płynnie, że można przełączać przód i tył jednym palcem. Jest to najważniejszy punkt „Total Integration” firmy SHIMANO. Aby w to uwierzyć, musisz sam tego doświadczyć.
Dźwignie zmiany biegów / hamulca z podwójną kontrolą Nowa konstrukcja Dura dźwignie zmiany biegów / hamulca DURA-ACE, ULTEGRA i 105 zostały przeprojektowane, aby zawierać na przykład zawias o zmniejszonej masie po wewnętrznej stronie mechanizmu zmiany biegów i linki zmiany biegów do łatwiej sterować. Niezwykle kompaktowe i precyzyjnie wykonane elementy zapewniają niezrównaną szybkość przełączania. Nowa dźwignia zmiany biegów / hamulca z podwójnym sterowaniem (DCL) jest jedną z najważniejszych zalet nowych grup.

Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Twoje pytanie:
Przepisz kod:
weryfikator
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Waluta
Newsletter
Shimano
Shimano
Crank Brothers
Crank Brothers
Blackburn
Blackburn
Jagwire
Jagwire
Topeak
Crank Brothers
SRAM
Sram
Ergon
Shimano
RockShox
RockShox
ABUS
ABUS
Bosch
Bosch
Maxxis
Maxxis
Ritchey
Ritchey
RaceFace
RaceFace width=
Aktualna Data: 2024-04-16 08:51
Oprogramowanie sklepu internetowego KQS.store