Nowy DEORE XT jest wyposażony w hamulec dwu-tłokowy do jazdy terenowej lub czterotłokowy do trailu / enduro. Nowa konstrukcja dźwigni hamulca, która jest zamontowana pod kątem, wspierając się w dwóch punktach na kierownicy, a tym samym znacznie zwiększając sztywność, zapewnia więcej bezpośredniego sprzężenia zwrotnego i większą siłę hamowania, co nadal jest wspierane przez technologię SERVO WAVE. Układy hamulcowe charakteryzują się szybszą reakcją, wyższymi osiągami i krótszym skokiem swobodnym.
Grupa rowerów górskich od pierwszej godziny kontynuuje tradycję ustanawiania standardów dla entuzjastów MTB na świecie. Od prawie trzech dekad DEORE XT dowiódł swojej długowieczności, niezawodności i wydajności. Najnowsza wersja grupy przełączników stanęła przed wyzwaniem, że nowoczesny rowerzysta górski w wymagającym technicznie terenie jest w ruchu - a także poluje szybciej na szlakach. Firma SHIMANO zrobiła wszystko, co w jej mocy, aby sprostać temu twierdzeniu i wprowadza na rynek DEORE XT M8100 w 2019 roku z najnowocześniejszymi technologiami dla rowerów górskich.
Funkcje - 4-tłokowe hamulce tarczowe XT BR-M8120 Przednie koło 1000 mm
- Krótsze czasy reakcji po uruchomieniu hamulca dla ciągłej koncentracji jazdy
- Większa elastyczność i zoptymalizowany układ kokpitu
- Zaktualizowany kształt klamki hamulca
- Funkcja bezstopniowa
- Wysoka wytrzymałość
- 10% sztywniejszy niż M8000 nawet w wysokich temperaturach
- Szybsza reakcja hamulca przy krótszym skoku swobodnym
- 4-tłoczkowy zacisk
- Gumy Ice-Tech z żeberkami chłodzącymi
- Zacisk hamulca do nagrywania po montażu
- Zoptymalizowany, ergonomiczny dwupalcowy uchwyt hamulca
- Odpowietrzanie w jedną stronę
- Kompatybilny z I-Spec EV - Przymocuj dźwignię zmiany biegów do dźwigni hamulca, aby uzyskać czysty, schludny kokpit
- Odpowiednia tarcza hamulcowa RT-MT800 Center-Lock w 140, 160, 180, 203 mm sprzedawane osobno!
cechy produktu
- Zastosowanie: MTB, Enduro, Trail
- Grupa: XT M8100
- Model: BR-M8120 (przednie koło)
- Typ hamulca : hydrauliczny hamulec tarczowy
- Dźwignia hamulca : BL-M8100
- Długość dźwigni: 2 palce
- Uprawa: lewa
- Zacisk: otwarty
- System montażu: I-Spec EV (I-Spec EV nie jest kompatybilny z I-Spec II i I-Spec B-Shift!)
- Regulacja szerokości uchwytu: Tak, bez narzędzi
- Zacisk hamulca: BR-M8120 (4 tłoki)
- Zacisk rejestrujący: Postmount
- Okładzina hamulcowa: żywica N03A z żeberkami chłodzącymi
- Przewód hamulcowy: SM-BH90-SBM
- Długość kabla : przód 1000 mm (skracalny)
- Orurowanie: dźwignia hamulca prostego / zacisk hamulca prostego
- Odpowietrzanie w jedną stronę: Tak
- Płyn hamulcowy: olej mineralny
- Zalecana tarcza hamulcowa: RT-MT800
tworzywo
- Dźwignia: aluminium, anodowane
- Zacisk hamulca: aluminium, lakierowany
waga
- około 284 g (bez tarczy hamulcowej i adaptera)
dostawa
- 1 dźwignia hamulca XT BL-M8100 lewa
- 1 zacisk hamulcowy XT BR-M8120 (4 tłoki)
- 1 przewód hamulcowy SM-BH90-SBM o długości 1000 mm (można skrócić)
- 1 zestaw do podłączenia rury
- 1 klocki hamulcowe żywica N03A z żeberkami chłodzącymi
- 2 śruby zacisku hamulca
- Przewód hamulcowy SM-BH90-SBM jest wypełniony olejem mineralnym i wstępnie zamontowany na zacisku hamulca BR-M8120!
Tarcza hamulcowa i adapter nie są dołączone!