Głównym problemem kierowców Gravel jest niezawodny układ hamulcowy z wystarczającą rezerwą mocy, aby utrzymać kontrolę na stromych, wymagających lub nawet zaskakujących zjazdach. Aby zapewnić maksymalną wydajność i kontrolę, dźwignia hamulca tarczowego GRX RX810 jest wyposażona w słynną technologię SERVO WAVE firmy SHIMANO, od dawna stosowaną w kolarstwie górskim.
Do jazdy po żwirze, drodze i przełajniku przełajowym: Dźwignia hamulca tarczowego Shimano GRX BL-RX810
GRIM SHIMANO, pierwsza rodzina komponentów przeznaczonych do żwiru, zaprojektowana zarówno z myślą o szybkim postępie, jak i bezpiecznym prowadzeniu roweru na luźnych nawierzchniach, jest wynikiem intensywnych i szeroko zakrojonych badań, testów i prac rozwojowych, które obejmują informacje i informacje zwrotne od niezliczonych jeźdźców na szlakach, ścieżkach leśnych , żwirowe ścieżki i asfalt na całym świecie.
Funkcje - Lewa dźwignia hamulca tarczowego GRX BL-RX810
- Ergonomiczna dźwignia i wspornik inspirowany żwirem
- Antypoślizgowa dźwignia hamulca
- Lepsza kontrola mieszanego terenu
Cechy produktu
- Zastosowanie: gravel szosa, przełaj
- Grupa: GRX
- Model: BL-RX810 (przód)
- Typ hamulca: hydrauliczny hamulec tarczowy
- Dźwignia hamulca: BL-RX810
- Montaż: lewy
- Średnica kierownicy : 23,8 mm / 24,2 mm
- Regulacja zasięgu: Tak, za pomocą narzędzia
- Złącze węża: proste
- Płyn hamulcowy: olej mineralny
- Zalecany przewód hamulcowy: SM-BH90-JK-SSR
- Zalecany zacisk hamulca: BR-RX810
Materiał
- Body: CFRP
- Dźwignia: aluminium
Zakres dostawy
- 1 Dźwignia hamulca GRX BL-RX810 lewa
Technologie
DZIAŁANIE SERVOWAVE
Kiedy pociągniesz dźwignię hamulca SERVOWAVE, początkowy skok klocka jest szybki, więc potrzeba niewielkiego ruchu dźwigni, aby zetknąć klocki z rotorem. Współczynnik zwielokrotnienia mocy gwałtownie wzrasta w momencie styku klocka z obręczą, więc większy skok dźwigni jest wykorzystywany do uzyskania większej siły hamowania z lepszą kontrolą.