Mechanizm korbowy SRAM RED® wykorzystuje kluczową innowację konstrukcyjną: mniejsze tarcze i szerszy zakres kaset. Prowadzi to do płynniejszej i szybszej zmiany biegów z przodu oraz bardziej użytecznego przełożenia. Nowe konfiguracje poprawiają kadencję i wydajność, a jednocześnie zapewniają wyraźne, czyste i szybkie zmiany - za każdym razem.
Nowy rozdział w konstrukcji zestawu korbowego: RED korba DUB 2x12-rzędowa Sram
Aby zaprojektować lepszy produkt, czasami trzeba porzucić tradycję. Zmieniając zakres przełożeń z przodu na tył i zachowując stały odstęp 13 zębów dla wszystkich wariantów 2-biegowej tarczy, Sram był w stanie poprawić wydajność zmiany biegów RED korby i dać kierowcom przełożenie, którego naprawdę chcą i potrzebują. Doskonałym przykładem jest mechanizm korbowy SRAM RED®. Mechanizm korbowy SRAM RED® został specjalnie opracowany do elektronicznej zmiany przełożeń i stanowi duży krok naprzód w zakresie projektowania mechanizmu korbowego.
Funkcje - RED korba D1 DUB 2x12-rzędowa 46/33
- Technologia przekładni X-Range ™ zapewnia większy zasięg i płynniejszą zmianę biegów, dzięki czemu zawsze masz odpowiedni bieg
- Ulepszona zmiana biegów z przodu zapewnia wyraźne i dokładne zmiany biegów z przodu
- Unikalna konstrukcja tarczy skutkuje lżejszym, sztywniejszym i trwalszym mechanizmem korbowym
- Wspornik dolny DUB ™ zapewnia trwałość, prostotę i szeroką kompatybilność
- Można zmienić na miernik mocy
cechy produktu
- Zastosowanie: szosa
- Grupa: RED
- Stopniowanie: 46/33
- Bieg: 12-biegowy
- Konstrukcja: DUB
- Kompatybilny łańcuch: 12-biegowy łańcuch SRAM Flattop
- PCD: Direct Mount
- Łańcuch: 45 mm
- Interfejs wrzeciona: 30 mm
Długość ramienia korby
Materiał
- Ramiona korby: karbon
- Zębatka: aluminium
Kolor
Zakres dostawy
- 1 x RED D1 DUB 2x12-biegowa korba 46/33
Technologie
Zawodnicy DeepRange ™
i ich kierowcy są szybsi i bardziej wydajni niż kiedykolwiek wcześniej. Ale tłumaczenie naszych samochodów nie dotrzymało kroku tej zmianie. Zostało ograniczone tradycją. Jedynym celem Sram jest poprawienie nowoczesnego stylu jazdy na drodze, a Sram całkowicie przeprojektował proporcje rowerów szosowych. Nowa technologia Deep Range. Nie tylko oferuje większą przepustowość tłumaczenia, ale także ta przepustowość jest lepsza. Ma „głębokość”: płynniejsze, bardziej przydatne stopniowanie biegów. Inteligentne ustawienia zmiany biegów, możliwe dzięki AXS ™, zwiększają prostotę 1-biegowego napędu do 2 prędkości. Więc zawsze masz odpowiedni sprzęt, a tłumaczenie nie jest na twojej drodze. Jedź szybciej, wydajniej i wygodniej dzięki technologii Deep Range.
DUB ™
Jednostka składająca się z wału korbowego i suportu stanowi rdzeń technologii DUB. Tutaj sztywność spotyka się z trwałością. Sram poszedł o krok dalej i wszystko uprościł, a ja wykonałem swoją pracę lepiej. Jest to zdecydowanie podejście systemowe poprzez integrację tarczy, korby, wału i suportu, co oznacza lepszą wydajność napędu.
Exogram ™
Nowa konstrukcja Hollow Carbon zaczyna się w ramieniu korby i rozciąga na pająka korb. Maksymalizuje stosunek sztywności do masy.
X-SYNC ™
Pierścienie łańcuchowe SRAM X-SYNC ™ zapewniają najwyższy poziom wydajności i trwałości. Wysokie kwadratowe krawędzie zębów SRAM X-SYNC ™ sprzęgają się z łańcuchem wcześniej niż tradycyjne zęby w kształcie trójkąta. Ostry i wąski profil zębów, a także zaokrąglone krawędzie fazowania, pomagają zarządzać odchylonym łańcuchem. Aby zapewnić najlepszą możliwą wydajność w błotnistych warunkach, pierścienie łańcuchowe X-SYNC ™ zostały zaprojektowane z wyciętymi wgłębieniami dla wewnętrznych ogniw łańcucha i rolek. Zaprojektowane w Niemczech pierścienie X-SYNC ™ są integralną częścią układu napędowego SRAM 1x ™.