Koń roboczy przekładni X-Range ™. Kaseta SRAM RED® XG-1290 płynnie i szybko przechodzi przez szerszy zakres przekładni. Został specjalnie zaprojektowany do bezprzewodowej elektronicznej zmiany biegów, a jednoczęściowa konstrukcja zapewnia najlepszą oszczędność masy.
Funkcje - SRAM Red XG 1290
- Zaktualizowany projekt dla płynniejszej i szybszej zmiany biegów
- Bardziej stopniowa zmiana biegów między trybami - co najmniej pięć skoków jednym zębem - przy jednoczesnym zapewnieniu szerszego zasięgu
- Start 10 zębów zapewnia szerszy zakres przełożeń
- Zaprojektowany do współpracy z obudową sterownika XDR ™
- Jednoczęściowa obrabiana stalowa konstrukcja X-Dome ™ dla oszczędności masy
- Wszystkie koła Zipp od 2012 roku są gotowe na XDR ™
Cechy produktu
- Zastosowanie: szosa
- Model: XG-1290
- Bieg: 12-biegowy
- Freehub: XDR
- Kompatybilny łańcuch: Sram Red Flattop
- Grupa kompatybilna : SRAM Red AXS
Stopniowanie
- 10-28 Zęby: 10,11,12,13,14,15,16,17,19,21,24,28
Materiał
Zakres dostawy
- 1 kaseta SRAM Red XG 1290 w tym. Pierścień zabezpieczający
Technologie
Zawodnicy DeepRange ™
i ich kierowcy są szybsi i bardziej wydajni niż kiedykolwiek wcześniej. Ale tłumaczenie naszych samochodów nie dotrzymało kroku tej zmianie. Zostało ograniczone tradycją. Jedynym celem Sram jest poprawienie nowoczesnego stylu jazdy na drodze, a Sram całkowicie przeprojektował proporcje rowerów szosowych. Nowa technologia Deep Range. Nie tylko oferuje większą przepustowość tłumaczenia, ale także ta przepustowość jest lepsza. Ma „głębokość”: płynniejsze, bardziej przydatne stopniowanie biegów. Inteligentne ustawienia zmiany biegów, możliwe dzięki AXS ™, zwiększają prostotę 1-biegowego napędu do 2 prędkości. Więc zawsze masz odpowiedni sprzęt, a tłumaczenie nie jest na twojej drodze. Jedź szybciej, wydajniej i wygodniej dzięki technologii Deep Range.
XDR ™
Siłownik napędowy XDR to uniwersalny system montażu kaset z zębatkami mniejszymi niż 11 zębów. Umożliwia lżejsze i bardziej wszechstronne napędy bez potrzeby stosowania nowych standardów osi, konwersji piasty, a nawet nowych narzędzi kasetowych. Interfejs XDR jest o 1,85 mm dłuższy niż XD i jest przeznaczony do zastosowań w hubach wyścigowych. Jednostki napędowe XDR są kompatybilne ze wszystkimi kasetami XD, gdy kaseta jest zainstalowana z odstępem 1,85 mm za nią.