Najlepszy wszechstronny w branży na zupełnie nowym poziomie wydajności. Dzięki składanym oponom Continental Grand Prix 5000 jeździsz szybciej, wygodniej i jeszcze bardziej odpornie na przebicie. Stworzony, aby zrobić ci lepiej.
Funkcje - Grand Prix 5000
- Zaawansowana mieszanka BlackChili zapewniająca najniższe opory toczenia, duże przebiegi i maksymalną przyczepność na mokrej nawierzchni
- LazerGrip - połącz się z drogą
- ActiveComfort - pochłania wstrząsy i zapewnia doskonałe wrażenia z jazdy
- VectranBreaker - światłowód high-tech oferuje teraz jeszcze lepszą ochronę przed przebiciem
- Wyprodukowano w Niemczech
Grand Prix 5000 vs 4000 SII
- + 12% lepszy opór toczenia
- + 20% lepsza ochrona przed przebiciem
- -10g lżejszy [25-622]
- Zwiększony komfort
cechy produktu
- Zastosowanie: rower szosowy
- Typ: składana opona
- Technika: Vectran Breaker
- Mieszanka: czarne chili
- TPI: 3/330
kolor
dostawa
- 1 opona składana Continental Grand Prix 5000
technologie
Vectran Breaker - referencja w zakresie ochrony przed przebiciem
Vectran ™ to syntetycznie produkowane włókno high tech z naturalnym prototypem. Podobnie jak jedwab pająk, Vectran ™ jest polimerem ciekłokrystalicznym (LCP). Vectran ™ jest wirowany ze stopionego ciekłego polimeru Vectra i dalej przetwarzany do przędzy wielowłókienkowej. Jedwab pająk oraz Vectran ™ mają ogromną wytrzymałość na rozciąganie przy najniższej wadze. Dokładnie odpowiednie właściwości do przetworzenia w oponie Continental jako wkładka zabezpieczająca przed przebiciem. Łamacz Vectran ™ jest lżejszy, bardziej elastyczny i skuteczniejszy w ochronie przed przecięciem niż porównywalne młoty nylonowe. Vectran ™ Breaker nie wpływa na opór toczenia.
BlackChili Compound - Mieszanka sprawia, że
Gretchen kwestia jazdy na rowerze. Właściwości eksploatacyjne mieszanki gumowej opony są w dużej mierze determinowane przez trzy wzajemnie oddziałujące czynniki - tarcie statyczne, opór toczenia i przebieg. Dylemat: jeśli poprawisz jeden z tych czynników, co najmniej jeden pogorszy się w zamian. Opona o maksymalnej przyczepności zużywa się szybciej i toczy się wolniej. Jeśli sprawisz, że opona będzie szybsza lub bardziej trwała, jej przyczepność ponownie spadnie.
W porównaniu do konwencjonalnych związków krzemionki
- wyższy przebieg [+ 5%]
- Opór toczenia poprawiony o 26% przy 30% większej przyczepności
- spójna charakterystyka jazdy od pierwszego do ostatniego kilometra