Technologia z piekła północy. Grand Prix 4-Season jest odporny na ekstremalne obciążenia dzięki tkaninie Duraskin. W wyścigu Paryż-Roubaix, „Hell of the North”, kierowcy wyposażeni w opony Duraskin mają jak najmniej wad.
Charakteryzuje go bardzo duży przebieg z doskonałą przyczepnością na mokrych drogach i niskich temperaturach. Dzięki wariantom 23 mm, 25 mm i 28 mm Grand Prix 4-Season można dostosować do różnych jakości drogi i wymagań dotyczących komfortu.
cechy
- Wytrzymałe opony całoroczne z beztroską ochroną przed przebiciem i suwerenną trwałością
- Solidny towarzysz wycieczek i szkoleń, który nie stroni od słońca ani deszczu
- Doskonała ochrona przed przebiciem dzięki podwójnej wkładce ochronnej Vectran ™
- Doskonała przyczepność i najwyższy przebieg w połączeniu z solidną ochroną boczną DuraSkin®
cechy produktu
- ETRTO: 28-622
- Wymiary: 700 x 28 ° C
- Technologia: Podwójny wyłącznik Vectran
- Wersja: składana
- TPI: 3/330
- Bar: 7,5–8,5
kolor
Szczegóły techniczne
Vectran ™ - referencja w ochronie przed przebiciem
- Vectran ™ to syntetycznie produkowane włókno high-tech z naturalnym wzorem do naśladowania. Podobnie jak jedwab pająk, Vectran ™ jest polimerem ciekłokrystalicznym (LCP). Vectran ™ jest wirowany ze stopionego ciekłego polimeru Vectra i dalej przetwarzany w przędzę z wielu włókien. Jedwab pająk oraz Vectran ™ mają ogromną wytrzymałość na rozciąganie przy najniższej wadze. Dokładnie odpowiednie właściwości do przetworzenia w oponie Continental jako wkładka zabezpieczająca przed przebiciem.
- Łamacz Vectran ™ jest lżejszy, bardziej elastyczny i skuteczniejszy w ochronie przed przecięciem niż porównywalne młoty nylonowe. Vectran ™ Breaker nie wpływa na opór toczenia.
DuraSkin® - może być dobrze dopasowany
- Opony z osłoną boczną DuraSkin® muszą mieć możliwość prawidłowego włożenia. Są stosowane w najbardziej niesprzyjających warunkach. W motocyklach typu messenger opony ślizgają się po krawężnikach, podróżują po kontynentach na rowerach turystycznych bez konieczności ich przecinania, a podczas wyścigów muszą przejść rygorystyczne egzaminy, takie jak Paris-Roubaix. Wysokiej jakości tkanina poliamidowa niezawodnie chroni bok opony i maksymalnie ją uzbraja. Z szerokiej masy opony te wyróżniają się brązową ścianą boczną.