Zestaw kół Campagnolo Zonda Disc Brake to nowy punkt odniesienia dla aluminiowych kół ze średniej półki cenowej przeznaczonych do hamulców tarczowych. Aby dostosować się do specjalnych wymagań hamulca tarczowego, ten sprawdzony model Campagnolo został strukturalnie zmieniony.
Rezultatem jest lepsza reaktywność, szczególnie dzięki asymetrycznym obręczom i piastom Mega G3™ na obu kołach. To innowacyjne rozwiązanie zapewnia stabilne przednie koło, które jest w stanie pochłaniać energię z momentu hamowania generowanego po lewej stronie oraz tylne koło, które gwarantuje maksymalne przeniesienie mocy od kolarza.
Funkcje
- System AFS™ zapewniający pełną kompatybilność z każdą tarczą dostępną na rynku.
- Przednie koło wyposażone jest w technologię G3™ zapewniającą najwyższą wydajność nawet podczas bardzo mocnego hamowania.
- Doskonała sztywność i reaktywność dzięki systemowi G3, frezowanej obręczy i innowacyjnemu systemowi wyważania RDB.
- Nowy asymetryczny profil obręczy (26 – 28 mm) frezowana obręcz: ta procedura umożliwia zmniejszenie masy obwodowej obręczy i sprawia, że koło jest wyjątkowo reaktywne.
- RDB™ - Rim Dynamic Balance: koncepcja jest prosta i elegancka: zrównoważ ciężar uszczelki, umieszczając element o podobnej masie dokładnie po przeciwnej stronie.
- MOMAG™: pozwala, aby zewnętrzny profil obręczy był wolny od dziur, co zapewnia korzyści zarówno w zakresie sztywności, jak i wagi.
- Szprychy: technologia G3™ zastosowana również w przednim kole, aby zapewnić lepszą skuteczność hamowania przy dużej sile hamowania.
- Szprychy przedniego koła: 14 szprych w przekroju ze stali nierdzewnej o średnicy 2/1,6/2 mm (lewa strona - strona hamowania); 7 szprych w przekroju ze stali nierdzewnej o średnicy 2/1,6/2 mm (prawa strona).
- Szprychy tylnego koła: 7 szprych w przekroju ze stali nierdzewnej o średnicy 2/1,6/2 mm (strona lewa - strona hamowania); 14 szprych ze stali nierdzewnej o przekroju 2/1,6/2 mm (prawa strona - strona kasety).
- Sutki: anodowane na czarno samoblokujące nyple poza obręczą pozwalają na łatwą konserwację.
- Łożyska stożkowe: łatwa regulacja łożyska, która zmniejsza możliwy luz łożyska, utrzymując wydajność w czasie i utrzymując optymalny kąt styku między kulką a gąsienicą.
- Nowa blokada regulacji z technologią mikroustawień: dla dokładnej regulacji piasty, która zapobiega powstawaniu jakichkolwiek luzów.
- Dwa różne interfejsy z rotorem: 6 śrub i AFS ™, aby zapewnić pełną kompatybilność z każdym rotorem dostępnym na rynku.
- 21 szprych ze stali nierdzewnej z SYSTEMEM MEGA-G3™: zapewnia wyjątkowo dobrą sztywność i reaktywność, wzmocnienie po stronie hamowania z przodu i po stronie kasety z tyłu. Nadaje zestawowi kołowemu bardzo wyścigowy wygląd.
Cechy produktu
- Zastosowanie: szosa
- Model: Zonda C17 Disc
- Typ obręczy: Clincher/ pod zwijane opony
- Gotowy na system bezdętkowy: Tak
- Rozmiar koła: 28"
- Rozmiar obręczy: 622
- Rodzaj hamulca: hamulec tarczowy
- Hamulec tarczowy w standardzie: AFS Center Lock)
- Mocowanie: 12x100mm przód / 12x142mm tył
- Łożyska: system łożysk miseczkowo-stożkowych
- Szerokość obręczy: 22mm
- Wysokość obręczy:
- Przód 24-27mm
- Tył 27-30mm
- Szprychy: Przód 21 / tył 21 (G3)
Kompatybilność z bębenkiem
- Campagnolo 9/10/11/12 speed
Materiał
- Obręcz: aluminium
- Piasty: aluminium
- Łożyska: Stal
- Szprychy: Stal nierdzewna
Kolor
Waga
- 1675g para (informacje producenta)
Zakres dostawy
- 1 x Campagnolo Zonda Zestaw kół do hamulców tarczowych Centrer Lock
Osie przelotowe nie wchodzą w skład zestawu!