Aerodynamiczny, ale łatwy w obsłudze, czuły i lekki, z 1654g, ale ze wszystkimi zaletami koła klinkierowego z aluminiową ścieżką hamowania.
Średni profil, wysoka wydajność: zestaw kołowy Scirocco C17 Campa firmy Campagnolo
Nowy profil o wysokości 35 mm sprawia, że nowe aluminiowe koło Scirocco ™ jest wyjątkowe. Nowy Scirocco ™, odpowiedni dla każdego rodzaju trasy, zaspokaja potrzeby amatorów i fanów „granfondo”, a nawet rowerzystów z wyraźnym „wyścigowym” duchem.
Funkcje - Zestaw kołowy Scirocco C17 Campa
- Nowy profil aluminiowy 35 mm zapewnia lepszą penetrację aerodynamiczną
- Szprychy pozostają na miejscu dzięki systemowi rotacji zapobiegającej szprychom
- Technologia MEGA G3 ™ po stronie kasety zwiększa sztywność skrętną
- Podtrzymuj płytki na złączkach dla lepszego rozłożenia naprężeń
Cechy produktu
- Użyj: Droga
- Model: Scirocco C17
- Kompatybilność kaset: Campagnolo 9 / 10- / 11-prędkości
- Typ obręczy: nie składany
- Rozmiar koła: 28 "
- Rozmiar obręczy: 622x17C
- Typ hamulca: Hamulec na obręcz
- Nakrętka zamka: 100 mm z przodu / 130 mm z tyłu
- Łożyska: system łożysk stożkowych i stożkowych
- Wysokość obręczy: 35 mm
- Szerokość obręczy: 22 mm
- Szprychy: przednie 16 radialne / tylne 21
- Zalecany rozmiar opon: 25 - 50 mm
Materiał
- Obręcz: aluminium
- Piasta: aluminium
- Szprychy: aluminium
- Nyple: aluminium
- Łożyska: stalowe
Kolor
Zakres dostawy
- 1 x zestaw kołowy Scirocco C17 Campa
- 2 x Szybkie zwolnienie
Technologie
G3 ™ -Geometry
Campagnolo® opracował architekturę montażu, która w porównaniu z tradycyjnym kołem umożliwia poprawę transferu energii, zmniejszenie naprężeń na szprychach po prawej stronie i zwiększenie sztywności poprzecznej. Osiągnięto to dzięki geometrii G3 ™ prawa strona tylnego koła jest wyposażona w dwa razy tyle szprych, co w lewo. Wyniki systemu G3 ™ są naprawdę niezwykłe: lepsze przeniesienie momentu napędowego, lepsza sztywność boczna, zmniejszenie naprężeń w szprychach tylnego koła. A dzięki systemowi G3 ™, który kompensuje siły działające na 2 strony koła, nie ma już wibracji kół, nawet dla cięższych osób.
Dynamiczna równowaga
Koncepcja jest prosta i elegancka: należy zrównoważyć masę uszczelki z elementem o podobnej wadze umieszczonym po przeciwnej stronie. W przypadku najlepszych modeli uzyskuje się to dzięki specjalnej operacji na odcinku obręczy naprzeciwko felgi.