Zupełnie nowy projekt kodu Sram oparty na architekturze prowadnic, specjalnie zaprojektowany do użytku pod dużym obciążeniem.
Code RSC składa się z elementów, które sprawiły, że Guide stał się flagowym modelem pod względem konstrukcji i wydajności hamulców, i oferuje 15% więcej mocy do przekonania we wszystkich ciężkich zastosowaniach. SwingLink ™ i dźwignie z łożyskiem kulkowym zapewniają miękkie i progresywne wyczucie dźwigni, a jednocześnie o 30% większa dodatnia ilość oleju gwarantuje stałą wydajność nawet przy mocniejszym i częstszym hamowaniu lub przy większej masie do hamowania.
Hamowanie ma różne znaczenie. Dla Code hamowanie oznacza bycie wystarczająco szybkim, aby wygrać Mistrzostwa Świata w zjeździe lub pokonać najbardziej strome zjazdy. Lub spiesząc się jednym szlakiem pod górę - dzięki nowym opcjom rowerów elektrycznych. Kod jest właściwym narzędziem do spowalniania kierowców, którzy jeżdżą mocniej, szybciej i intensywniej. Wykorzystuje sprawdzony projekt i technologie SRAM Guide. Dzięki większemu zbiornikowi PiggyBack ™ i zacisku z czterema tłokami o większej średnicy zapewnia stałą i niezawodną wydajność we wszystkich zastosowaniach z dużymi obciążeniami. Technologia Bleeding Edge ™ sprawia, że konserwacja jest dziecinnie prosta.
- 4-tłoczkowy zacisk
- Zacisk hamulca do montażu na słupku
- Pasująca tarcza hamulcowa Centerline 160, 170, 180, 200 mm dostępna osobno!
cechy produktu
- Przeznaczenie: MTB, Enduro
- Model: Kod RSC
- Typ hamulca : hydrauliczny hamulec tarczowy
- Konstrukcja zacisku hamulca: 4-tłoczkowy zacisk hamulca o dwóch średnicach tłoka
- Klocek hamulcowy: spiekany metal z podkładem stalowym
- Mocowanie zacisku hamulca: Postmount
- Płyn hamulcowy: DOT 5.1
- Mocowanie: po obu stronach z prawej / lewej strony z osobnym zaciskiem
- Regulacja: Beznarzędziowa regulacja zasięgu, regulacja punktu nacisku, regulowany wylot linki na zacisku hamulca
- Cechy szczególne: zbiornik Piggyback, kompatybilny z MatchMaker ™ X, Bleeding Edge ™, Heat Shield
- Najważniejsze cechy technologii: SwingLink ™, dźwignie z łożyskiem kulkowym, Bleeding Edge ™, Heat Shield
- Pokrywa / uchwyt: montaż od góry
- System: system otwarty
- Wymiana klocków hamulcowych bez użycia narzędzi: tak
- Bend Zone ™: Tak
- Oburęczny: Tak
- Małe części nierdzewne: tak
- Zalecana tarcza hamulcowa: Linia środkowa (brak w zestawie!)
tworzywo
- Dźwignia: aluminium
- Obudowa: aluminium
- Zacisk hamulca: aluminium
kolor
- Anodowane na czarno w / Rainbow Hardware
dostawa
- 1 Sram Code RSC hamulec tarczowy przód DM 950mm
- 1 zacisk MMX
- 2 śruby mocujące
- 1 kołek wtykowy
- 1 oliwka
- 1 blokada transportowa
- Hamulec jest gotowy do montażu, napełniony i odpowietrzony!
Tarcza hamulcowa i adapter nie są dołączone!
technologie
Regulacja punktu ciśnienia Niektóre osoby lubią natychmiastowe przeniesienie mocy o krótkim przełożeniu. Inni wolą poczucie dłuższej dźwigni. Za pomocą ustawienia punktu nacisku można określić pozycję, w której należy umieścić palce, w którą zostaną użyte hamulce. Dzięki temu możesz szybko i łatwo dostosować wyczucie hamulców do swoich potrzeb, bez konieczności przesuwania klocków hamulcowych. Ponadto obie dźwignie hamulca można regulować, aby były dokładnie takie same.
Manetka łożyska
łożyska maszynowe dokładność na pokrętła zapewniają czyste, precyzyjne ruchy uchwytu i umożliwiają płynne operacje za pomocą jednego palca.
Kompatybilny z MatchMaker i MMX
Dzięki Matchmaker oszczędzasz wagę i miejsce na kierownicy. Matchmaker zawiera dźwignie hamulcowe Avid, przełączniki spustowe SRAM® i różne pokrętła regulacyjne RockShox w postaci lekkiego i zgrabnego zacisku - to spełnienie marzeń wszystkich oszczędnych przestrzeni na kierownicach na całym świecie. System jest dostępny w dwóch wersjach: Matchmaker ™ X oferuje miejsce na RockShox® XLoc i jest kompatybilny z hamulcami XX i X0. Dostępny jest również konwencjonalny Matchmaker ™, który współpracuje z dowolnym dzielonym zaciskiem kierownicy i systemem PushLoc firmy RockShox®.
Zbiornik PiggyBack ™
Zbiornik płynu hamulcowego w obecnej konstrukcji dźwigni SRAM został zaprojektowany w celu uzyskania optymalnej wydajności i łatwej obsługi. Zbiornik PiggyBack oferuje proste i bezpieczne rozwiązanie do kontroli płynu hamulcowego, a także umożliwia montaż dźwigni po obu stronach - dzięki czemu można zamieniać dźwignie na kierownicy i hamować tak łatwo, jak na motocyklu.
Regulacja zasięgu
Dopasowanie i ergonomia dźwigni hamulca to bardzo osobista sprawa. Kierowcy mają indywidualne preferencje pozycji, a także unikalne rozmiary dłoni i długości palców. Dzięki regulacji zasięgu dźwignię można łatwo regulować - dla maksymalnej kontroli za pomocą jednego palca.
Swing Link ™
Jeśli pociągniesz nową dźwignię hamulca SRAM, natychmiast zauważysz różnicę. Krótsza darmowa podróż. Zoptymalizowane działanie klocków hamulcowych. Nowa konstrukcja krzywki oznacza, że wymagany jest krótszy skok dźwigni, aby popchnąć klocki hamulcowe w kierunku tarczy hamulcowej. To miłe, ale dla doskonałej skuteczności hamowania ważna jest nie tylko moc. Potrzebują kontroli. Wiele układów hamulcowych oferuje krótszy skok swobodny - ale kosztem modulacji. SwingLink rozwiązuje ten problem dzięki specjalnemu kształtowi krzywki. Gdy okładziny hamulcowe dotykają tarczy hamulcowej, siła jest modulowana i unika się „stagnacji” hamowania. Zapewnia to idealną równowagę między mocą a precyzją.
Pęcherz rozprężny
Nowa konstrukcja dźwigni hamulca SRAM zawiera nowy kształt pęcherzyka, którego można użyć do regulacji i redukcji pęcherzyków powietrza. Pęcherz jest specjalnie ukształtowany, aby pompować powietrze z dźwigni i transportować płyn dokładnie tam, gdzie jest potrzebny. Rezultatem jest ulepszone odciążenie przeciwciśnienia dla niezawodnego i stałego hamowania.
Bleeding Edge
Technologia Bleeding Edge ™ umożliwia szybkie i łatwe odpowietrzanie hamulców. Dzięki nowemu kanałowi płynu i nowo zaprojektowanemu otworowi wentylacyjnemu płyn można łatwiej przepompowywać przez zacisk hamulca. Do otworu wentylacyjnego można podłączyć specjalny adapter i uszczelnia system, aby zapobiec utracie powietrza i płynu.