rozmiar: | L |
kolor dominujący: | niebieski |
Dzięki wygodnemu i bezpiecznemu wyczuciu systemu dopasowania Roc Loc 5 ze zintegrowaną ochroną mózgu MIPS®, a także regulowanemu, wkręcanemu wizjerowi w stylu moto i pełnej wytrzymałości dolnej części Hardbody™, otrzymujesz kask, który jest umiejętnie wyposażony do zabawy i przygody.
FunkcjeKonstrukcja
In-Mold Konstrukcja In-Mold łączy twardą zewnętrzną powłokę z poliwęglanu z piankową wkładką pochłaniającą uderzenia. Proces fuzji pozwala na lepsze systemy wentylacji, dzięki czemu kaski w formie są lżejsze i chłodniejsze niż tradycyjne kaski.
MIPS ®
Wszystkie kaski Giro są zaprojektowane tak, aby zredukować jak najwięcej energii, jednocześnie spełniając i przekraczając rygorystyczne normy bezpieczeństwa. Celem kasków Giro wyposażonych w MIPS ® jest zmniejszenie sił obrotowych. Giro wierzy, że kaski wyposażone w tę technologię mogą zmniejszyć ilość siły obrotowej, która może być przenoszona na mózg rowerzysty w przypadku niektórych uderzeń.
Roc Loc 5 Branżowy
wzorzec komfortu, stabilności, możliwości regulacji i oszczędności wagi. Oprócz poprawy dopasowania i komfortu kasków, Roc Loc ® 5 pozwala łatwo dostosować napięcie dopasowania i przechylenie kasku do przodu w ciągu kilku sekund za pomocą jednej ręki. Jest też lżejszy niż porównywalne systemy, co czyni go ostatecznym luksusem przytulania czaszki.
Wentylacja Wind Tunnel
Kaski Giro zostały opracowane z wykorzystaniem autorskiego systemu wentylacji Wind Tunnel™. Ta wyrafinowana konstrukcja łączy aktywne otwory wentylacyjne w skorupie kasku z kanałami wydechowymi wewnątrz kasku, które wtłaczają świeże, chłodne powietrze nad i wokół głowy rowerzysty, jednocześnie wypychając ciepło i nieświeże powietrze. To najskuteczniejszy dostępny system chłodzenia i różnica, którą poczujesz za każdym razem, gdy jeździsz.
POV Plus
Wizjer POV Plus jest wyposażony w mechanizm regulacji, który umożliwia regulację wizjera w górę iw dół w 3 krokach. Dodatkowo daszek można podnieść do góry tak daleko, że gogle można na przykład wsunąć na kask podczas przerwy. Regulacja jest łatwa do wykonania jedną ręką i podczas jazdy.