adres firmy:
Bike-Center.pl
Walidrogi ul. Opolska 66A
46-050 Tarnów Opolski
Cechy
ETRTO / Size:
29x1.20, 700x30C / 30-622
typ opony:
zwijana
Galeria
Opis
0101813 Najlepszy wszechstronny w branży na zupełnie nowym poziomie wydajności. Dzięki składanym oponom Continental Grand Prix 5000 jeździsz szybciej, wygodniej i jeszcze bardziej odpornie na przebicie. Stworzony, aby zrobić ci lepiej.
Funkcje - Grand Prix 5000
Zaawansowana mieszanka BlackChili zapewniająca najniższe opory toczenia, duże przebiegi i maksymalną przyczepność na mokrej nawierzchni
LazerGrip - połącz się z drogą
ActiveComfort - pochłania wstrząsy i zapewnia doskonałe wrażenia z jazdy
VectranBreaker - światłowód high-tech oferuje teraz jeszcze lepszą ochronę przed przebiciem
Wyprodukowano w Niemczech
Grand Prix 5000 vs 4000 SII
+ 12% lepszy opór toczenia
+ 20% lepsza ochrona przed przebiciem
-10g lżejszy [25-622]
Zwiększony komfort
cechy produktu
Zastosowanie: rower szosowy
Typ: składana opona
Technika: Vectran Breaker
Mieszanka: czarne chili
TPI: 3/330
kolor
czarny
dostawa
1 opona składana Continental Grand Prix 5000
technologie
Vectran Breaker - referencja w zakresie ochrony przed przebiciem Vectran ™ to syntetycznie produkowane włókno high tech z naturalnym prototypem. Podobnie jak jedwab pająk, Vectran ™ jest polimerem ciekłokrystalicznym (LCP). Vectran ™ jest wirowany ze stopionego ciekłego polimeru Vectra i dalej przetwarzany do przędzy wielowłókienkowej. Jedwab pająk oraz Vectran ™ mają ogromną wytrzymałość na rozciąganie przy najniższej wadze. Dokładnie odpowiednie właściwości do przetworzenia w oponie Continental jako wkładka zabezpieczająca przed przebiciem. Łamacz Vectran ™ jest lżejszy, bardziej elastyczny i skuteczniejszy w ochronie przed przecięciem niż porównywalne młoty nylonowe. Vectran ™ Breaker nie wpływa na opór toczenia.
BlackChili Compound - Mieszanka sprawia, że Gretchen kwestia jazdy na rowerze. Właściwości eksploatacyjne mieszanki gumowej opony są w dużej mierze determinowane przez trzy wzajemnie oddziałujące czynniki - tarcie statyczne, opór toczenia i przebieg. Dylemat: jeśli poprawisz jeden z tych czynników, co najmniej jeden pogorszy się w zamian. Opona o maksymalnej przyczepności zużywa się szybciej i toczy się wolniej. Jeśli sprawisz, że opona będzie szybsza lub bardziej trwała, jej przyczepność ponownie spadnie.
W porównaniu do konwencjonalnych związków krzemionki
wyższy przebieg [+ 5%]
Opór toczenia poprawiony o 26% przy 30% większej przyczepności
spójna charakterystyka jazdy od pierwszego do ostatniego kilometra