ilość rzędów: | 2s |
montaż: | przód |
Wszystkie jednostki STI charakteryzują się 18 mm wyższą zawieszoną osią obrotu dźwigni hamulca, zakrzywionym kształtem dźwigni i antypoślizgowymi teksturami na powierzchniach styku, które zapewniają optymalną przyczepność nawet w najtrudniejszym terenie. Asortyment STI rodziny GRX uzupełnia 1x11-krotny RX800 i RX600 STI dla łączy bez przełączania lub funkcji DSP, w tym wersja 1x11 Di2 (ST-RX815), trzy przełączniki (dwa z boku i jeden u góry rogalika) ) można używać do obsługi urządzeń innych firm, takich jak kompatybilne lampy lub komputery.
Zaciski GRX przypominają konstrukcję płaskich modeli SHIMANO z obszaru rowerów szosowych, a także zapewniają wysoką skuteczność hamowania. Ponadto masz sprawdzone funkcje, takie jak jednostronne krwawienie i system zarządzania temperaturą ICE-TECHNOLOGIES z klockami hamulcowymi i tarczami z żeberkami chłodzącymi dla maksymalnej odporności na blaknięcie.
Fakt, że SHIMANO jest w stanie zaprezentować GRWE, pierwszą rodzinę komponentów przeznaczonych do żwiru, zaprojektowaną zarówno do szybkiego postępu, jak i bezpiecznego prowadzenia roweru na luźnych nawierzchniach, jest wynikiem intensywnych i rozległych badań, testów i rozwoju, w których dostarczane są informacje i informacje Informacje zwrotne od niezliczonych kierowców, którzy podróżują po świecie po szlakach, drogach leśnych, żwirowych lub asfaltowych.ELEKTRONICZNY INTELIGENTNY SYSTEM SEIS SHIMANO
Innowacyjna technologia zmiany biegów w SEIS nadal opiera się na SYSTEMIE INDEKSU SHIMANO (SIS), którego znakomita wydajność przełączania sprawdziła się przez wiele lat. Główną różnicą między systemami jest to, że proces przełączania nie jest już wykonywany mechanicznie, ale elektronicznie. Ten elektroniczny system przełączania został w ostatnich latach dokładnie przetestowany przez kilku zawodowych rowerzystów we wszystkich możliwych warunkach, na przykład. w deszczu, błocie, ekstremalnie zimnym, na bruku, a także w połączeniu z tymi czynnikami. Proces przełączania odbywa się po prostu przez naciśnięcie przycisku. Zmiana biegów nie wymaga żadnego wysiłku, co przynosi znaczące korzyści, ponieważ kierowca zawsze ma kontrolę nad kierownicą i może skoncentrować się na jeździe bez rozpraszania się przełączaniem. System zmiany biegów umożliwia precyzyjne i bezproblemowe przełączanie we wszystkich sytuacjach, nawet przy zimnych dłoniach lub po całkowitym wyczerpaniu się kierowcy. Na moc przełączania nie mogą już wpływać brudne lub rozciągnięte pociągi, ponieważ sygnał przełączania jest przesyłany elektronicznie. Przyciski sterujące działają podobnie do mechanicznych dźwigni podwójnego sterowania, ułatwiając przyzwyczajenie się do SEIS.
E-Tube
Platforma E-Tube oferuje optymalną elastyczność. E-Tube przesyła sygnały interaktywne i zasila wszystkie części za pomocą połączeń „plug and play”. E-Tube jest odporny na korozję, odkształcenie i mróz i zapewnia niskie koszty utrzymania. SMPCE1 ustanawia połączenie między komputerem a komponentami w celu aktualizacji oprogramowania. Urządzenia cyfrowe zachowują aktualność, aktualizując oprogramowanie wewnętrzne i zapewniając lepszą funkcjonalność.
DI2 (ZINTEGROWANA INTELIGENTNOŚĆ CYFROWA)
Przełomowy system zmiany biegów DI2 spełnia wyzwania związane z przenoszeniem mocy podczas jazdy rowerem przez zespół napędowy. DI2 umożliwia natychmiastowe, dokładne, błyskawiczne przełączanie za pierwszym razem i za każdym razem, za naciśnięciem jednego przycisku. Nawet w najtrudniejszych warunkach obwód działa precyzyjnie i jest kontrolowany. Ponadto można nawet zmieniać bieg podczas dużych obciążeń podczas wznoszenia lub przyspieszania. Dzięki DI2 masz wszystko pod kontrolą.