ilość rzędów: | 11s |
długość: | GS |
Zapobiega uderzaniu łańcucha i niepotrzebnym ruchom klatki tylnej przerzutki, zapewniając w ten sposób nieprzerwane działanie przełączania. W sumie rodzina GRX oferuje pięć przerzutek tylnych, które są używane w zależności od wyboru kasety i systemu zmiany biegów. Tylne przerzutki z krótką klatką (Di2: RD-RX815; mechaniczne: RD-RX810) są stosowane do kaset 11-30T lub 11-34T na poziomie ULTEGRA, 105 lub TIAGRA. Jeśli używasz grup 11-40T lub 11-42T DEORE XT, SLX lub DEORE, będziesz potrzebować tylnych przerzutek z długą klatką (Di2: RD-RX817; mechaniczny: RD-RX812), z których oba mają określoną dźwignię stosunek do roweru szosowego. Wreszcie w konfiguracji 10-stopniowej stosowane są kasety SHIMANO HG500-10 (11-32T, 11-34T, 11-36T) z przerzutką tylną RD-RX400.
GRIM SHIMANO, pierwsza rodzina komponentów przeznaczonych do żwiru, zaprojektowana zarówno z myślą o szybkim postępie, jak i bezpiecznym prowadzeniu roweru na luźnych nawierzchniach, jest wynikiem intensywnych i szeroko zakrojonych badań, testów i prac rozwojowych, które obejmują informacje i informacje zwrotne od niezliczonych jeźdźców na szlakach, ścieżkach leśnych , żwirowe ścieżki i asfalt na całym świecie.Shimano Shadow RD +
Mniej rozpraszającego spokoju układu napędowego. Stabilizator tylnej przerzutki zmniejsza bicie łańcucha. Proste rozwiązanie dla zrzutu łańcucha. Lżejsze i bardziej wydajne niż łańcuchowe urządzenie rolkowe.
ELEKTRONICZNY INTELIGENTNY SYSTEM SEIS SHIMANO
Innowacyjna technologia zmiany biegów SEIS nadal opiera się na SYSTEMIE INDEKSU SHIMANO (SIS), który przez lata udowodnił swoją doskonałą charakterystykę zmiany biegów. Duża różnica polega na tym, że w tym przypadku działanie zmiany przełożeń zapewnia elektronika zamiast mechaniki. Ten elektroniczny system zmiany biegów został gruntownie przetestowany w ciągu ostatnich dwóch lat przez kilku profesjonalnych jeźdźców we wszystkich możliwych warunkach, takich jak deszcz, błoto, niskie temperatury, brukowane drogi i kombinacje wszystkich z nich jednocześnie. Zmiana biegów odbywa się po prostu przez naciśnięcie przycisku. Do zmiany biegów nie jest potrzebna moc, co daje ważne korzyści, ponieważ łatwiej jest teraz zawsze trzymać mocno kierownicę i skupić się na jeździe zamiast na zmianie biegów. System zmiany biegów umożliwia precyzyjną i bezproblemową zmianę biegów w trudnych okolicznościach, takich jak zimne dłonie lub całkowite wyczerpanie. Ponadto zanieczyszczone lub rozciągnięte kable nigdy nie będą miały wpływu na wydajność zmiany biegów, ponieważ sygnał zmiany biegów jest przesyłany elektronicznie. Przyciski sterujące działają podobnie do mechanicznych dźwigni Dual Control, więc nie trzeba przeprogramowywać swojego umysłu na nowy system.
E-Tube
Platforma E-Tube oferuje optymalną elastyczność na rowerze. E-TUBE przesyła sygnały interaktywne i zasilanie do każdej części poprzez połączenie „Plug & play”. E-TUBE nie rdzewieje, nie rozciąga się, nie zamraża i zapewnia zaawansowane niskie koszty utrzymania. SM-PCE1 łączy PC z komponentami w celu aktualizacji oprogramowania. Cyfrowe urządzenie pozostaje najnowszą wersją z aktualizacją oprogramowania układowego w celu poprawy funkcji.