Kluczowym problemem kierowców Gravel jest niezawodny układ hamulcowy z wystarczającymi rezerwami mocy, dźwignia STI RX600 2x11-prędkości Shimano GRX z płaskim zaciskiem hamulca BR-RX400 do hydraulicznego hamulca tarczowego charakteryzuje się doskonałą skutecznością hamowania na stromych, wymagających lub nawet zaskakujące zjazdy, aby utrzymać kontrolę.
Dla Gravel, Road i Cyclocross: 2-biegowa jednostka GRI STI ST-RX600 + BR-RX400 przednia tarcza hamulcowa od Shimano
Wszystkie jednostki STI charakteryzują się o 18 mm wyższą osią obrotu dźwigni hamulca, zakrzywionym kształtem dźwigni i antypoślizgowymi teksturami na powierzchniach styku, które zapewniają optymalną przyczepność nawet w najtrudniejszym terenie. Linia STI z rodziny GRX jest uzupełniona przez 1x11-krotne RX800 i RX600 STI dla łączy bez funkcji przełączania lub DSP, w tym wersję 1x11 Di2 (ST-RX815), trzy przełączniki (dwa boczne i jeden na górze rogalika ) może być używany do obsługi urządzeń innych producentów, takich jak kompatybilne światła lub komputery.
Zaciski GRX przypominają konstrukcję płaskich modeli SHIMANO z obszaru rowerów szosowych, a także zapewniają wysoką skuteczność hamowania. Ponadto posiadasz takie zalety, jak jednokierunkowe odpowietrzanie i system zarządzania termicznego ICE-TECHNOLOGIES z klockami hamulcowymi i tarczami z żebrami chłodzącymi dla maksymalnej odporności na blaknięcie.
Fakt, że SHIMANO jest w stanie zaprezentować GRWE, pierwszą rodzinę komponentów przeznaczonych specjalnie dla żwiru, zaprojektowaną zarówno do szybkiego postępu, jak i bezpiecznego obchodzenia się z rowerami na luźnych powierzchniach, jest wynikiem intensywnego i szeroko zakrojonego procesu badawczego, testowego i rozwojowego, w którym dostarczane są informacje i informacje Informacje zwrotne od niezliczonych kierowców, którzy podróżują po świecie szlakami, drogami leśnymi, drogami żwirowymi lub asfaltem.
Właściwości - GRX ST-RX600 2-biegowa jednostka STI + przedni hamulec tarczowy BR-RX400
- Doskonałe odprowadzanie ciepła
- Łatwa wymiana wirnika
- Prosty, czysty system wentylacji
- Łatwa regulacja i konserwacja
- Dopasowana do balastu dźwignia i ergonomia montażu
- Antypoślizgowy uchwyt hamulca
- Większa kontrola nad zmieniającym się terenem
- Przełączanie jest równie łatwe, jak w przypadku systemu wysokiej jakości
cechy produktu
- Zastosowanie: żwir, droga, Cyclocross
- Grupa: GRX
- Model: RX600 / RX400
- Typ: Podwójna kontrola (STI)
- Uprawa: lewa
- Przełączanie kroków z przodu: 2-krotnie
- Wskaźnik przekładni optycznej: nie
- Regulacja szerokości uchwytu : Tak, za pomocą narzędzia
- Średnica kierownicy : 23,8 mm / 24,2 mm
- Typ hamulca : Hydrauliczny układ hamulcowy (hamulec tarczowy)
- Zacisk hamulca: BR-RX400-L
- Suwmiarka do nagrywania: płaski
- Okładzina hamulcowa: żywica L03A z żebrami chłodzącymi
- Przewód hamulcowy: SM-BH90-JK-SSR przód 1000mm (skracalny)
- Odpowietrzanie w jedną stronę: Tak
- Płyn hamulcowy: olej mineralny
- Zalecana tarcza hamulcowa: SM-RT64, SM-RT70, SM-RT800
tworzywo
- Dźwignia: aluminiowa, malowana
- Zacisk hamulca: aluminium, lakierowany
dostawa
- 1 GRX klamkomanetka STI ST-RX600 lewa
- 1 zacisk hamulca GRX BR-RX400
- 1 adapter do montażu płaskiego 140 mm / 160 mm
- 1 klocki hamulcowe Żywica L03A z żebrami chłodzącymi
- 1 wąż hamulcowy SM-BH90-JK-SSR 1000mm (skracany)
- 2 śruby do zacisku hamulca
- 1 zestaw do podłączenia rur
- 1 wewnętrzny kabel przełączający (optislick) 1800 mm
- 1 wewnętrzna osłona kabla SIS OT-SP41 600 mm
- Zaślepka + pokrywa końcowa
- Przewód hamulcowy SM-BH90-JK-SSR jest napełniony olejem mineralnym i wstępnie zamontowany na zacisku hamulcowym BR-RX400!
Tarcze hamulcowe nie są dołączone!