ABHD000788
Całkowicie przeprojektowany TRP HD-M846 DH-R EVO. Inżynierowie TRP zrobili wiele, aby to osiągnąć: ergonomiczne ostrze dźwigni, lepiej opracowane mieszanki klocków hamulcowych, wysokowydajny olej hydrauliczny i układ przewodów hamulcowych o średnicy 5 mm.
Kontynuowali z nowo zaprojektowanym przepływem oleju wewnątrz zacisków, lepszym stosunkiem dźwigni hydraulicznej i mniejszym tłokiem pompy głównej, co podnosi ogólne osiągi DH-R EVO do nowego standardu wyścigów. Najnowsza generacja hamulców jest wyposażona w beznarzędziową, indeksowaną regulację zasięgu i anodowane na srebrno wykończenie!
Cechy produktu
- Kuta, obrabiana CNC i polerowana jednostka główna i zacisk ze srebrnym wykończeniem
- Ergonomiczny kształt dźwigni
- Nopped tekstura dla lepszej przyczepności na torze
- 9-mm tłok główny
- Aluminiowy korek zbiornika
- Regulowana szerokość uchwytu
- Zacisk składany
- Kompatybilny z I-Spec II
- przewody hydrauliczne o grubości 5 mm
- Mocny, termostabilny olej mineralny o niskiej lepkości dla jeszcze lepszej reakcji
- Waga: 310g (VR, bez rotora i adapterów)
- Nowa konstrukcja o wysokim przepływie
- Tłoki hybrydowe
- Wysokowydajne podkładki z żywicy
- frezowane CNC i znakowane adaptery
- Zaprojektowany do tarcz hamulcowych o grubości 2,3 mm
- Kompatybilne tarcze 223/220/203/180/160/140mm
- Kompatybilny tylko z tarczami o grubości 2,3 mm!
Cechy produktu
- Przeznaczenie: Downhill, E-MTB
- Model: HD-M846 DH-R EVO
- Typ hamulca: hydrauliczny hamulec tarczowy
- Tłoki: 4
- Długość dźwigni: 1-2 palce
- Zacisk: otwarty
- Regulowany punkt nacisku: Nie
- Regulacja zasięgu: tak
- Montaż hamulca: Postmount (IS z adapterem)
- Długość przewodu hamulcowego: każdy 1900mm
- Płyn hamulcowy: olej mineralny
Materiał
- Kute aluminium, obrabiane CNC
Kolor
Waga
- około. 310g (informacje producenta)
Zakres dostawy
- 1 x hamulec tarczowy TRP HD-M846 DH-R EVO
- 1 x żywiczne klocki hamulcowe
- 1 x oliwka
- 1 x wstawka
- Hamulec tarczowy jest gotowy do montażu, całkowicie zmontowany i odpowietrzony!